Ga naar inhoud

WindowsMail


Amonra

Aanbevolen berichten

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry hoor maar na het plaatsen van het Log bestand 6 Oct. niets meer gehoord.Heb ik iets fout gedaan ?????

Amonra

Heb je ook op de tweede pagina gekeken ? Daar staat al van 6 oktober een volgende opdracht in bericht 11: AdwCleaner ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Win.Mail doet het goed maar ik zit nog met die dubbele mappen Inbox/Sent/ Draft/ ect.

Ook ben ik in mijn verwijder woede de map Archief, waar veel in stond, kwijt geraakt ,Met Syst.herstel geen soelaas en met Recuva ook niet.

Weet niet wat ik verder moet.

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bericht selecteren en Move to Selected folder dat gaat,en ik vind de verloren Archief folder maar kan het niet terug zetten of openen er staat : Type : Fol- bestand Grootte 322bytes Bestanden Winmail .Fol.

Hoe moet ik de restanten van de HighJack log van mijn HD-schijf verwijderen?? Er is daar een Tool voor ????

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.