Ga naar inhoud

WindowsMail


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn mailprogramma WindowsMail niet meer gebruiken. Alles is blanc . Ik heb Internet Explorer .

Heb systeemherstel gedaan maar dat helpt ook niet.

Ik kreeg een kortbericht dat het program corrupt was. Wat moet ik doen ??? Help a.u.b

amonra

Ramon

aangepast door iEscape
e-mailadres verwijderd ter voorkoming van Spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Ramon,

Het e-mailadres in uw bericht is verwijderd.

Neem eens de Forumregels van PCH door.

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je een foutmelding of code krijgt geef dat dan door in je volgende bericht.

Sluit alle programma's af en ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Klik met de rechtermuisknop op Windows essentials en kies verwijderen/ herstellen.

In het venster dat je dan krijgt klik je op Alle Windows essentials programma's herstellen.

Herstart erna je computer.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht vermeld je dat het programma niet bruikbaar meer is en dat alles leeg is. blijkbaar toch niet? Of wat heb je nog uitgevoerd tussen 3 oktober en vandaag?

Blijkbaar worden er telkens reparaties uitgevoerd.

Je werkt nog met Windows Mail in Windows 7 i.p.v. Windows Live Mail ( en in het Engels), een bewuste keuze?

Deze link is misschien wel iets voor jouw probleem maar best toch ook eerst even controleren of malware voor problemen zorgt.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel fijn Clarkie, ik kom er ondanks alle zelf genomen stappen niet uit. Nu heb ik dubbele items in de Inbox en wil terug naar de enkele items als voorheen.

Win.Mail in Win.7 heb ik vanaf 2008 erop zitten en de reden was dat je met Win.mail de achtergrond kleur van je mails kan veranderen en ook achtergrond muziek (Midi) in je mails kan doen. Heeft altijd prima gewerkt tot nu dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Startup Information
  • Running Processes
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.