Ga naar inhoud

Ie 11


leek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb even een berichtje gestuurd naar een collega die meer verstand heeft van niet-malware problemen.

In afwachting dat je probleem (hopelijk) opgelost raakt, raad ik je eveneens aan om voorlopig een andere browser te installeren zoals Firefox of Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Asus, ik had alle invoegtoepassingen al uitgeschakeld maar de fout blijft soms terugkomen. Het lijkt erop dat dat alleen bij De Telegraaf en Google gebeurt, ik houd dit in de gaten.

@ stegisoft, in die map staat iexplore maar geen iexplore.exe als ik daar op klik, krijg ik mijn startpagina zonder die foutmelding. Maar ik krijg ook niet alttijd die foutmelding.

- - - Updated - - -

Nadat ik het bovenstaande had bericht, klikte ik opnieuw op iexplore.exe en kreeg mijn startpagina. Daarna koos ik het AD (Algemeen Dagblad) op de Favorietenbalk en kreeg de foutmelding.

Ik logde uit maar wilde dit bericht teruglezen of het duidelijk was. Toen kreeg ik ook de foutmelding

aangepast door leek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.