Ga naar inhoud

pptx bestand opent niet


Jefjef

Aanbevolen berichten

Heb powerpoint viewer gedownload, maar werkt niet. Bij eigenschappen PPVieuwer compatibiliteit getest, zegt dat dit niet compatibel is. Is blijkbaar alleen voor win 7, ik heb win 8.1.

Vreemd genoeg staat PPV niet bij mijn programma's in configuratie, wel bij downloads ?

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jefjef,

Even inbreken xD

Lijkt me dat u onderstaande nog moet uitvoeren:

Ga naar ☞ StartStandaardprogramma's.

Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Even geduld . . . .

Scroll vervolgens naar de extensie ☞ .pptx

Bij Huidig standaardprogramma zou PowerPoint Viewer staan.

Zo niet, klik dan op Ander programma.

Klik in die lijst op Microsoft Office PowerPoint ViewerStandaardprogramma's.

Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Scroll naar de extensie .pptx

Bij Huidig standaardprogramma zou nu PowerPoint Viewer staan.

Na downloaden van een pptx bestand kan ik dit niet openen.

Indien u het .pptx bestand (na bovenvermelde stappen) vervolgens nog niet kunt openen dan is het bestand beveiligd in verband met copyright.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dank voor antwoord, iEscape, hier mijn ervaringen na uw advies:

start en dan naar "programma's en onderdelen" , daar staat "Microsoft Powerpoint vieuwer", dit zie ik ook staan als ik op "programma verwijderen of wijzigen klik.

ik vermoed dat dit goed is?

Onder standaardporgamma's, klik ik op "uw standaardprogramma's instellen" dan zie ik diverse programma's, maar geen MPPVieuwer staan.

Als ik een gedownloade pptx file klik om hem te openen, dan verschijnt een rechthoekje met boodschap:" Wilt u het programma toestaan wijziging aan te brengen, Powerpointvieuwer Microsoft, afkomstig van harde schijf pc". JA of Nee

Bij JA klikken, verschijnt een nieuw vak van Microsoft Power Point Vieuwer met als tekst:

"Syntaxis:

/extract:pad, pakt de inhoud van het pakket uit en plaatst deze in de map die in het pad is aangegegeven. /log(:pad naar logboekbestand), schakelt uitgebreide logboekregistratie in voor de instalatie van de updatge /lang:lcid, stelt de gebruikersinterface in op het gegeven land als het pakket voor meerdere landen beschikbaar is / quiet, voert het pakket in stille modus uit /passive, voert de update uit zonder tussenkomst van de gebruiker /no restart, voorkomt dat de gebruiker wordt gevraagd of het systeem opnieuw moet worden gestart /forcerestart, geforceerde herstart van het systeem nadat de update is voltooid /?, geeft dit help bericht weert " OK als ik OK klik, dan verdwijnt dit venster en gebeurd er verder niets.

Geeft u dit meer inzicht? Wat kan ik nog proberen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.