Ga naar inhoud

Gta 4


heroo234

Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

Bedankt voor de interpretatie van het SFC scanlog, Kweezie Wabbit!

Hebben de Windows Updates of de automatische herstellingen van deze scan iets opgelost aan het probleem, heroo234?

Helaas heb ik ook niet direct een idee meer over wat de oorzaak van je probleem kan zijn. Zoals ik al eerder aanhaalde lijkt het me verstandig om -gezien de recente aankoop van je laptop- toch eens opnieuw binnen te springen bij de verkoper. Waarschijnlijk is je laptop nog in garantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet of dit helpt, maar ik kan GTA4 ook niet spelen, het ligt hier in mijn kast stof te vergaren. Als je een GPU van meer dan 1GB hebt, dan werkt GTA4 niet, hij kent de hardware niet en zal hier ook nooit mee werken. Ik heb een tijd geleden hierdoor een tijd lang aan de praat geweest met ubisoft, die mijn vermoedens bevestigde. GTA4 is toch de slechtste GTA ooit, w8en op GTA5 zou ik zeggen... (releasedate PC 27/01/2014)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.