Ga naar inhoud

Touchpad notebook uitzetten


IE8

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor jouw reactie.

Met ontkoppelde muis opnieuw opstarten geprobeerd, daarna laptop volledig uitgezet en na enige tijd opnieuw gestart.

Helaas, ook zonder aangesloten muis krijg ik steeds hetzelfde te zien zoals in mijn vorige afbeelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jouw volharding.

Bij de installatie van de driver kreeg ik de opmerking dat die al geïnstalleerd was.

Overschrijven: OK

Na opnieuw opstarten in het configuratiescherm bij muis echter nog steeds dezelfde afbeelding: geen apparaatinstellingen aanwezig.

Opmerking: het touchpad werkt (té goed zelfs).

Ik kan het echter niet uitschakelen met Fn+F9, bijgevolg moet er iets fout zijn.

In taakbeheer vond ik een onbekend apparaat.

Zou dit het touchpad kunnen zijn ?

post-9391-1417706028,4563_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklikken op het onbekende apparaat en installatie ongedaan maken kiezen, verwijdert onmiddellijk de melding uit de lijst in apparaatbeheer.

Na opnieuw opstarten staat het onbekende apparaat echter terug in apparaatbeheer, precies zoals in de afbeelding hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Klik met rechts op de waarde en kies dan voor kopieren.

Daarna kan je de waarde in je bericht plakken.

Zo voorkom je typfouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.