Ga naar inhoud

Eigenschappen


rijon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

verder niets bijzonders nieuw 

wel nog steeds bij opstarten reeds eerder doorgegeven melding inzake die map(zie opnieuw de bijlage)

 

Kan dat komen doordat ik een administrator account aangemaakt had die er niet was daar ik met mijn account al als administrator staat

 

 In programdata zie ik dit. !SASCORE.staan met allerlei SASCORE-12-2-2014( 12-57-43 ).475 documentenWat is dat

 

$INPLACE.~TR

$WINDOWS.~Q

zie ik ook staan als ik gewoon C open

meldingen na de upgrade windows 7.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ rename c:\program program1 en druk enter.

 

Als je hierop een foutmelding krijgt, laat dan weten welke.

Als je geen foutmelding krijgt, controleer dan of de map program hernoemt is naar program1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de afbeeldingen blijkt dat je als administrator toch het volledig beheer over de map moeten hebben.

Uit de foutmeldingen van de reeds uitgevoerde acties blijkt echter het tegengestelde.

 

Aangezien het om een dubieuze map gaat, gaan we nog een poging wagen.

 

Klik met rechts op de map program en kies onderaan de lijst voor eigenschappen.

Open de tab beveiliging en selecteer de account administrators

Klik dan op de knop geavanceerd en open de tab eigenaar.

Klik nu op de knop bewerken.

Selecteer dan jou account in het onderste vak en zet een vinkje bij eigenaar van onderliggende containers en objecten vervangen.

Klik dan op Toepassen.

Bevestig de actie indien dit dit gevraagd wordt.

 

Probeer daarna nogmaals om de naam van de map te wijzigen van program naar program1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.