Ga naar inhoud

Eigenschappen


rijon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oeps. ik heb me vergist.

De map C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu bevat de snelkoppelingen en mappen die je ook ziet als je op de startknop klikt.

 

Wat ik in mijn vorig bericht bedoelde, staat in de map C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup

 

 

Maar daarmee in het probleem van de map C:\program nog niet opgelost.

Ik vrees dat we hiermee muurvast zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie wabbit, was wat het googelen en vond dit Kan dat wat zijn?????????????????

U installeert een programma, na een herstart je een foutmelding krijgt over het proberen om een ​​nonexistant C openen: \ program

Dit wordt veroorzaakt door de map "Program Files", die een spatie bevat. Het messes up sommige installeren routines die niet correct zet de aanhalingstekens omheen. Hier is hoe het probleem registervermelding sporen.

maak een batchfile genoemd Program.bat in de route van station C: 

met: 

echo c: \ program% 1% 2% 3% 4% 5> c: \ temp \ badapp.log 

in het, dit wil de rest van de opdrachtregel om het bestand val 
c: \ temp \ badapp.log, en zal u vertellen wat er gebeurt. en welk programma is 
in gebreke is gebleven. Het kan echter niet werken als het programma is een shellspace uitbreiding of 
een rundll32.dll geactiveerde applicatie. ---------

 

Zo ja weet ik alleen niet hoe ik dat moet doen

aangepast door rijon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.