Ga naar inhoud

Kan niet meer inloggen als gebruiker op windows vista


koeksel
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op mijn laptop. Wanneer ik de laptop opstart en mijn wachtwoord moet ingeven om in te loggen, verschijnen er telkens meerdere zwarte bolletjes wanneer ik het wachtwoord probeer in te geven. Hierdoor kan ik mijn wachtwoord dus niet intypen.

Wanneer ik op de knop druk op mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, komt er een bericht dat ik hiervoor 'verwisselbare media, zoals een USB-flashstation nodig heb'.

Wanneer ik inlog via een gebruiker zonder wachtwoord die eveneens op mijn laptop staat, kan ik wel normaal inloggen.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de laptop kunnen opstarten in veilige modus en uiteindelijk kunnen inloggen via het beeldschermtoetsenbord. Dan heb ik herstelpunt teruggezet, maar dat heeft niets uitgehaald. Het is trouwens niet alleen tijdens het inloggen dat er teveel letters verschijnen tijdens het typen, maar ook bv. wanneer ik iets in google of word typ.

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar ook bv. wanneer ik iets in google of word typ.

Als je een extern toetsenbord gebruikt heb je het probleem dan ook?

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
 C:\Program Files\AVG Secure Search\18.1.9.799\AVG Secure Search_toolbar.dll;f
 {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829};c
 vProt;s
 {878AC5FC-BE78-4bae-896C-7F75B790A71E};c
 {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1};c
 {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
 C:\Program Files\AVG\AVG2012;fs
 vToolbarUpdater18.1.9;s
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_HP_rmv.job;f
 C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
 "vProt"=-;r
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...