Ga naar inhoud

Versie van Universal Serial Bus-controllers ?


LuRoy

Aanbevolen berichten

Beste mensen is het mogelijk ook te zien welke ikzelf versie van Universal Serial Bus-controllers heb ??

Als ik zomaar rond ga kijken drivers voor Universal Serial Bus-controllers, zie ik ook bijv. dat zijn versies zoals 8.4 ( nieuwste ! ...?? ) en ook is het van belang dat je tijdens zo een driver van Universal Serial Bus-controllers aangeven moet welke je windows hebt 64 of 32 bit ??

 

Ik heb Windows 7 64bit Ul. ( originele eigen licentie ) ..

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan dit zien via uw lijst met geinstalleerde sofware of via apparaatbeheer (druk op start --> rechtsklik op deze computer --> beheer (engels = manage) --> appraatbeheer (eng = device manager)

 

dan ziet u helemaal onderaan de lijst USB (univerersal serial hub)

Dan opent u deze en drukt met rechts op degeen die u wilt zien, drukt vervolgens op eigenschappen en gaat dan naar het tabblad driver.

 

Hier is zichtbaar welke driver er momenteel geinstalleerd is.

 

 

post-45-0-26664900-1419937350_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(  Maar dat zijn allemaal geinstaleerden USB controllers, en maak niet uit op welke je klikt ? zodat je versie zien kan ? 

 

Kijk maar wat ik heb geprobeert en versie op die manier niet te zien is ...

 

307rct0.jpg

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan in dat geval goed zijn dat er een nieuwere versie voor beschikbaar is ja.

Maar zoals ik eerder al aangaf in een ander topic is het absoluut niet verstandig om dit soort driverupdate websites of programma's te gebruiken, en ik wil je dan ook afraden om dat te doen.

 

Als een driver prima werkt is het vaak ook niet nodig om hem te gaan updaten.

 

Als u toch perse wilt updaten:

 

Volg deze handleiding aub eens, installeer speccy en plaats hier de link

http://www.pc-helpforum.be/topic/47655-speccy-handleiding/

 

Ik zal dan handmatig voor u controleren welke drivers u allemaal nodig heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken ik en gebruik ik nu al jaaren Speccy en ken ik ook Everest welke heb ik ook poosje geleden gebruikt en alles is me bekend drivers zoeken en hoe drivers vinden

is me ook niet onbekend ....

Maar deze keer gaat het mij uiteindelijk om ( daardoor ben ik begonnen die topic ! ) mijn externe harde schijf welke in apparaat-beheer zichtbaar is, maar niet in PC schijven overzicht

en dacht ik dat driver foutief is maar het is niet zo, driver is geïnstalleerd en externe harde-schijf is aangesloten maar kan niets mee zie ik hem alleen maar via AOMEI Partition Assistant ( en via geen enkele andere partitie software meer ! ) daar zie ik dat externe harde schijf geïnitialiseerd moet worden en als ik dat doe dan krijg ik bepaalde fout-code 45 ( betekend dat HD niet verbonden is ! ) dat natuurlijk klopt ook niet kabel is nieuw en onbeschadigd en nergens kan ik een fout ontdekken ...

Initialiseren onder de GPT manier helpt ook niet, dus weet ook niet wat ik verder mee moet, en HD wil ik op geen enkele voorwaarde formatteren dan ben ik eigen belangrijke data kwijt ... :(

 

k1euxh.jpg   o09ob9.jpg

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar schijfbeheer en kijk eens of hij hier bijstaat.

Als ik het zo zie ben ik bang dat de schijf defect is.

 

Download en installeerd HD tune eens (de pro trial) http://www.hdtune.com/ en laat deze eens een check doen op bad sectors (tabblad error scan) (u kunt beginnen met een quick scan, als deze helemaal groen is doe dan een fill scan, let op dit kan best even duren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nee 'tis niet kapot, ( tenm. denk ik zo ) hij is wel ook in schijfbeheer zichtbaar ( als onbekend apparaat, kijk plaatje ! ) en initialisatie vraagde maar initialisatie zelfs via schijf en ook via AOMEI Partition Assistant lukt niet ..
Heb ik ongv. 50 keer driver herinstalleert en het helpt niets ..

 

erk9kx.jpg

Hoe plaatsen jullie plaatjes hier ?? :blush:  irritant is zoo groot toch ?

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.