Ga naar inhoud

Versie van Universal Serial Bus-controllers ?


LuRoy

Aanbevolen berichten

Kijk maar mijn profiel zal je mijn volledige systeem zien, ik gebruik dus w7 Ult. 64bit met 14GB geheugen, enzv...

en met die bovengenoemde ( van eerste link ! ) Ubuntu 14.10 Desktop ( 64 -bit ) bedoel ik ook dat 1.08 GB is, maar jouw versie ook bijv. 64bit is ..... en slechts 987MB ?? daardoor ben ik in de waar ...

 

:D Mocht jij dat op foto te zijn ? .... dan zijn wij ongv. dezelfde leeftijd, a.u.b. hoef je tegen mij geen U zeggen ........ :blush: dan meteen voel ik me veeel en veel ouder ... :D

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ubuntu 14.04.1 LTS 64 bit is inderdaad 981 MB in tegenstelling van de 32 bit-versie die 987 MB groot is.

 

Zoals ik al zei is de 14.04.1 LTS versie de laatste gemaakte versie van Ubuntu en de juiste versie als je de laatste versie wil hebben LuRoy.

Die 14.10 zou ik aan de kant laten.

 

Om er zeker van te zijn dat de download vlekkeloos is verlopen kan u nog altijd met de MD5checksum het .iso bestand controleren: http://www.ubuntu-nl.org/node/139

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.