Ga naar inhoud

probleempje met beeldscherm


clovis

Aanbevolen berichten

bij mijn nieuwe of nieuwere heb ik deze keuze niet :

 

post-26865-0-15041900-1420236863_thumb.p

 

ja ik verkies zwarte balken ( maar dan bovenaan),simpelweg dat mijn foto er helemaal op staat...wat niet zo is , als ik de optie "vullen" of een iedere andere optie gebruik.

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Ik dacht dat jij bedoelt alleen maar deze wallpaper, zie ik ook dat je met bureaublad uitbreiden naar dit beeldscherm opgelost hebt, ook is goed toch ? :top:

 

er zijn natuurlijk nog vele andere manieren via eigen foto editors ( foto-bewerkingsprogramma! ) maar met boven balkje's zo met bureaublad uitbreiden naar dit beeldscherm is opgelost ?

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Ow oke, ik heb je helemaal verkeerd begrepen, maar net zoals ik boven zei probeer maar wallpaper als bijlage hier plaatsen zodat ik kan afhalen ( of iemand anders ? ) en die wallpaper aan je wens aanpassen incl. natuurlijk die zwarte balkje's ..

Anders ben bang dat je op jouw scherm deze wallpaper niet anders aanpassen kan ....

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Och zie ik zelf nu ook ( en pas ! ) .... dat je bijlage hier niet plaatsen kan ( of weet ik niet hoe dat moet ?? )

ik heb je zelf een paar voorbeelden hier bij mij gemaakt, wil graag die voor je hier plaatsen, maar ben nieuw hier zoals jij ook en weet niet hoe dat moet en/ of sowieso en überhaupt of dat kan ( ? ) ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Och ? doe maar dat noooit ( en na nooit ook nooit ! ) ga maar nooit NVIDIA eigen driver verwijderen in NVIDIA opties kan je namelijk voor eigen scherm ( net zoals ik ook zeer veel ! ) aanpassingen doen als je dat weet ...

Installeer maar juiste driver terug als je dat kan anders strakjes zal je problemen krijgen enz... kijk even hieronder plaats ik je die wallpaper ( slecht een monster-voorbeeld ! ) zoals ik zelf gemaakt heb die kan je ook gebruiken ...

:blush: Die plaats ik dus nu in juiste maten ( anders weet ik niet ! ) zodat je ook gebruiken kan, als ik verklein dat heb je weer toch niets van ...

haal maar die nu af als je mooi zal vinden ...

 

 

1erxpj.jpg

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok,heb mijn drivers terug geinstalleerd.

wat is de resolutie van jou afbeelding ?

hoe heb je dit gedaan met die zwarte balken boven en onderaan?(wat was de originele afbeelding resolutie?)

heb al wat getest met nvidea,maar het lukt echt niet !!!!!

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.