Ga naar inhoud

probleempje met beeldscherm


clovis

Aanbevolen berichten

nieuwe(re) pc ,met zelfde achtergond ( om maar een voorbeeld te geven).

beeld: niet mooi (voor mij althans) en als de afbeeldingen van formaat groter of veel groter zijn,het maakt ,niet uit...de balken BLIJVEN links en rechts van het scherm !!!!!

nota: eerder heb ik meegedeeld dat ik de nivdia drivers eens verwijderd heb ( jaja ik heb ze terug gezet hoor :-) ),dan pas stonden de zwarte balken boven en onderaan...toch vreemd .

 

post-26865-0-09376800-1420455675_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn vele monitors nog te koop bij welke je kan ook meer resolutie-aanpassingen doen, hoezo neem je niet een andere

en misschien probleem misschien opgelost kan worden ?

Of bijv. ook via NVIDIA configuratie scherm zoals ik onlangs aangegeven heb, aantal aanpassingen ook kan doen ....kijk plaatje onder :

 

24n1hz5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 x maal mijn excuses :blush::winked:;)

het is gelukt met een fotobewerkingsprogramma ( Fotowall ),nu heb ik eindelijk de balken onder en bovenaan !!!!

mijn foto's waren gemaakt op mijn andere pc,waar het schermresolutie kleiner was...vandaar dat ze op deze pc niet correct werden vertoont.

wel heel wat werk nog voor de boeg dus,maar ben blij dat het opgelost is. :top:

 

gelukkig heb ik geen andere monitor gekocht :D

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jo hoezo kleiner dan ?? weet je hoe die nu gaat worden we ouder en ogen worden ze slechter  :(

 

Let maar op reclame's en hier en daar heb je leuke aanbiddingen met ook zeer leuke prijzen welke je meteen kan benutten en grote monitor kopen ( net zoals ike kijk kleine plaatje onder ! )

die monitor heb ik net vorige jaar gekocht en kan ik je vertellen dat ze mensen gevochten in rijen hadden om te kunnen die monitor te krijgen ( :D grappiee ! maar niet ver van waarheid )

292yatx.jpg Nu ben je te-laat maar let maar vortaan op andere reclames !

Uiteindelijk ook in winkels PCmonitor's zijn ze nu voor betaalbare prijs te vinden zoals bijv.:

 

KLIK HIER ! die heb ik net zomaar in ogenblik gezocht, maar ben zeer zeker dat goedkoper nog te vinden is ! !

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:D Hoezoo nu excuus ?? :)

 

Maar wij waren gewoon discuteren over jouw probleem en af/en toe als klein misverstand (-tje ! ) doorkomt ........ 'tis gewoon en helemaal normaal

je kan NOOIT gelijk en meteen ergens en altijd tot een oplossing komen ;) toch ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.