Ga naar inhoud

probleempje met beeldscherm


clovis

Aanbevolen berichten

:)  Gewoon ik heb jouw wallpaper afmetingen verandert, en op een zwarte achtergrond geplakt later moest ik alleen maar uitknippen als maat 1920 x 1080

       ;) deze wallpaper-maat wat ik je geplaatst hier heb ...... is nu dus 1920 x 1080 ...

==========

Jij kan jouw NVIDIA updaten toch ?? en dat heb je gedaan toch ?

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw scherm is 1920 x 1080 zelf heb je zo aangegeven ( ! ) met testen ik heb helemaal geen idee wat je zelf bedoel ( ?? ) ..?

 

Als jij die mijn juiste-maat wallpaper hier afhaalt en als jij dezelfde op jouw zogenaamde probleem-scherm als achtergrond instelde dan is 100% in orde,

en 100% precies komt uit zoals jij dat zelf wilde met zwarte balkje's boven en onder ook ...

En dat dus betekend helemaal en 100% volledig schermvullend beeld incl. met zwarte-balkje's ..

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ok,maar wat met al mijn andere afbeeldingen? en dat zijn er heel wat hoor...moet ik die echt allemaal aanpassen??????

heb ergens gelezen en als ik het goed heb,heeft nvidea de balken rechts en links doen plaatsen,voor gamers....omdat het scherm minder volledig is als ze gamen.pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

net jou wallpaper gedownload,inderdaad de zwarte balken bevinden zich bovenaan en onderaan.

maar de kwaliteit is veel minder dan het originele :-(

wat ik bedoel met getest...is dat ik andere beeld resoluties uitgeprobeerd heb vb : 1920 x 1200

...maar de balken blijven rechts of links oftewel is het beeld opgevuld ,dat

er een deel van de foto er niet opstaat.

man man man wat een ellende toch ,voor zo een simpel dingetje ...op mijn oude pc,toch een jaar of 13 oud...

werkt het perfect ...ja inderdaad het scherm is kleiner,maar toch toont het het duidelijk

dat m'n steeds maar vernieuwt en vernieuwt ( drivers),dat simpele dingen niet meer degelijk uitgevoerd

kunnen worden.

en waarom ik enkel uit nvidea drivers kan kiezen,lijkt mij onfair...zijn er echt geen drivers die gratis gedownload kunnen worden

en die passen op mijn pc.

het is niet omdat het WINDOWS is,dat het moet WINDOWS zijn(kijk maar eens naar windows 8.1,is toch verschrikkelijk...al die onnodige apps!,

de startknop die zomaar verdwenen is ( gewoonweg om je vrijheid te beperken om iets aan te passen),

je zou nog bijna verplicht zijn om een windows achtergrond in te stellen ( laat de mensen aub zelf kiezen hé),en nog heel wat aan die windows 8.1

...zo is LINUX veel beter in vrijheid enzo...maarja ik heb nu windows en

heb gewoon geen zin om LINUX aan te leren,want het is nogal ferm ingewikkeld als je het onder de knie wil krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach tjonge tjonge ...jonge maar jij wil absoluut elke mogelijke jou eigen wallpaper zo hebben ??

 

Dan kan ik helaas niets voor je doen, die moet je zelf toch ..

 

En volgens mij met jouw monitor is helemaaaaal NIETS mis ! jouw monitor heeft gewoon resolutie 1920 x 1080 en elke mogelijke wallpaper dat je op jouw monitor ingesteld hebt

ziet zo uit zoals jij van internet ook afgehaald hebt met resolutie welke je ook bij-hebt  ...  en als jij scherm-vullend wil moet je eigen resolutie hebben, bovendien ONmogelijk is wallpappers met zwarte balkjes zoeken zo zoals jij dat wil, ALS je ze wel tegen op internet komt dan is dat een echt TOEVAL ! ... ;)

 

P.S. ! Een TIP( -je ! ) ! Tijdens wallpapers zoeken, schrijf je resolutie ook bij ! !  

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:(  Jij zei dat kwaliteit minder is, dat klopt ! maar dat was slecht een monster, ......  en een voorbeeld dat en zoiets kan ( ! ! ) ..

ik kan je nu niet alle kwaliteiten hier plaatsen, dat is n.v.t. en hoort dat niet zo toch ? dat kunnen wij toch niet doen en topic op die manier zomaar met wallpapers belasten enz.. :(

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Moet toch eventjes terug naar die thema,

 

Omdat ik dagelijks nog en met andere ergens forums bezig en druk ben, zag ik net en pas jouw #24 volledige commentaar boven, jij zegt dat monitor kleiner is ??? en hoezo zegt jij dan dat resolutie 1920 x 1080 is ??

Dan resolutie ook kleiner moet zijn !

En die kan je via monitor instellingen zelf zien, resolutie van je kleine monitor is dan dezelfde resolutie voor wallpaper ( of voor alle wallpapers ! ) die je gebruikt !

Jij vraagde waarom is alleen maar NVIDIA driver te installeren op die systeem, tjonge jonge maar dat is omdat jij ook NVIDIA video-kaart in die systeem gebruikt je kan helemaal geen andere driver op die systeem gebruiken of installeren, .......... behalve ALS je op die systeem een andere video-kaart installeren nog lukt enz..

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar op deze systeem jij NVIDIA gebruikt en hebt klopt ? ( jij zelf zegt zo ! ) ..

en logish is dat je geen andere video-kaart driver installeren kan ..

 

Wat bedoel je mee dat ik ergens niet mee ben ??  ik vertel je gewoon hoe is, en wat je niet kan of wat je wel kan enz.. :(

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.