Ga naar inhoud

probleempje met beeldscherm


clovis

Aanbevolen berichten

Ik ben zo een beetje liefhebber van wallpapers (foto's),Die zet ik dan eens graag tentoon op mijn pc...Als de foto TE groot zijn ,Pas ik het aan via de optie "afbeeldingspositie"- "aanpassen". Het beeld wordt correct gegeven op mijn andere pc,Namelijk dat de zwarte balken zich bovenaan bevinden.

Maar op deze pc,wordt de zwarte balken verticaal getoond...Kan ik dit probleem verhelpen?

Wat ik vind dat het zo op niks trekt :angry:

 

Grts clovis

Aan iedereen een gelukkig 2015 !!!

 

post-26865-0-10568100-1420104235_thumb.p

 

post-26865-0-39860700-1420104261_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar die balken komen wordt bepaald door de hoogte/breedteverhoudingen van de afbeelding en de afmetingen van je monitor. die is bij jou zo ongeveer maximaal breedbeeld, zo te zien.

wil je de foto echt fraai beeldvullend plaatsen dan helpt alleen even bijsnijden volgens de beeldverhoudingen van de monitor.

dat kan elk fotobewerkingsprogramma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clovis ! ( beste wensen ! ) .... :D

 

Ook als je geen handige foto-bewerker bent en maat van jouw wallpaper op juiste wijze via foto-bewerking's programma op eigen wens veranderen als je niet kan,

die kan je wel dan via eigen windows-paint ook in paar stapjes volg maar even die mijn GIF-plaatje onder ...

 

54a6845e5431a-Wallpaper-new.gifNatuurlijk je moet eigen scherm resolutie daar aangeven .. ! ;)

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij wil dat wallpaper over hele scherm ( ? en zonder zwarte balkje's ? ) zichtbaar is dan volg maar mijn plaatje maar als jij wel zwarte balkje's wil zien dan aan afmeting-veranderen doe je niets toch ??

betreffende wallpaper dat jij hebt, is wel mogelijk aan te passen op jouw scherm-resolutie maar dan heb je geen zwarte balkje's meer ...

Dus wat is jouw echte wens dan ?? :(

-------------

Kan jij dat wallpaper hier als bijlage plaatsen ? zodat wij dat kunnen downloaden, ben zeker dat meerdere gebruikers zullen je dan beter kunnen helpen ( ik ook ) en je natuurlijk duidelijk vertellen moet wil je zwarte balkje's of niet

opzij en/ of boven ??

aangepast door LuRoy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed voor heb is er door jouw nog een topic geopend over dezelfde computer, namelijk hier.

Misschien dat de problemen iets met elkaar te maken hebben?

 

Gebruik je de zelfde schermresolutie als op de andere pc waar wel alles ok is?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.