Ga naar inhoud

Inhoud GPS-scherm op PC-scherm zien.


beetjegeluk

Aanbevolen berichten

Heb een GPS van Mio model Moov M413LM.

Heb een Aspire  7750G Portable PC.

Heb een USB verbindingskabel tussen de twee.

 

Graag zou ik wat er op het scherm van de GPS staat ook kunnen bekijken op mijn Portable.

De reden ervoor is dat het scherm veel groter is en de leesbaarheid van straatnamen en zo veel beter.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dit te gebruiken in de wagen.

 

Met dank bij voorbaat

 

Frans Felix

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Bedankt Staff voor Uw reactie, MioMore software is geïnstalleerd op mijn  PC. 

Heb nagekeken of "Local Search" een oplossing zou zijn voor wat ik wil bereiken. Ik denk van niet:

Voor Local Search meen ik namelijk op dat moment internetverbinding nodig te hebben met mijn PC.

Waar ik aan denk is bijvoorbeeld het volgende:

Ben met mijn wagen aan het rijden,mijn GPS staat aan, ik stop even en wil dan het stratenplannetje dat ik op het GPS-scherm zie ook op het scherm van mijn PC zien omdat het scherm daarvan veel groter is. Ik zou dan gemakkelijker alles kunnen overzien. Tenslotte ben ik al goed in de zeventig.

Ik ben zeker geen kei in deze materie.

Mvg

Frans Felix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk niet de bedoeling dit te gebruiken in de wagen.

 

 

Ben met mijn wagen aan het rijden,mijn GPS staat aan, ik stop even en wil dan het stratenplannetje dat ik op het GPS-scherm zie ook op het scherm van mijn PC zien omdat het scherm daarvan veel groter is.

 

Losstaande van je tegenstrijdige posts: dit is helaas niet realiseerbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.