Ga naar inhoud

OS verwijdert


Aanbevolen berichten

Ik ben in het verleden ook wel eens tegen installatiefouten met Ubuntu aangelopen. Ik ben mede daarom overgestapt op Linux MInt. Mijn ervaring is dat dit OS iets steviger draait en vriendelijker is in gebruikt. Qua lay-out ligt het ook veel dichter bij het "vertrouwde" Windowsscherm. Probeer dit OS binnen te halen en hiermee de computer opnieuw te installeren. De download vind je hier: Linus Mint (Rebecca)

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toone888

 

Wat bedoelt u precies met "ik kan niets meer doen op mijn pc"?

En wat is de foutmelding die u krijgt?

 

In de veronderstelling dat de computer nog kan aangezet worden en u hem hoort proberen op te starten kan u het volgende doen:

 

- probeer in het bios te komen en zet de boot volgorde zo dat de computer eerst de DVD-rom start.

 

- plaats de DVD van Ubuntu in de DVD-rom en start de computer opnieuw op.

 

- herhaal de installatie van Ubuntu

 

Als er iets niet duidelijk is in dit proces kan u gerust uw vraag hier stellen, wij zullen u stap voor stap begeleiden.

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nadat ik Ubuntu had geinstalleerd en windows 7 dus "vervangen" had, kreeg ik een foutmelding. Ubuntu was dus fout geinstalleerd

Tuurlijk zou één foutmelding , van TS,ook heel nuttig kunnen zijn. :-)

Tip van de Captain is ook goed,desnoods ook nog Zorin van Hensyr :-)

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De topicstarter heeft ENKEL gemeld dat hij / zij Windows heeft verwijderd en dat de installatie van Ubuntu op zijn / haar PC niet is gelukt ... hoe hij / zij de toekomst van zijn / haar PC ziet (Windows of Ubuntu als besturingsysteem) heeft hij / zij echter niet gemeld.

 

Het is belangrijk dat we daar zekerheid over hebben alvorens verdere tips te posten, niet ?

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toone.888

 

Zoals u wellicht kan lezen staan we hier met z'n allen te springen om u verder te helpen.

We wachten dus op uw volgend bericht.

 

Waarschijnlijk kreeg u ook geen mail notificatie van de berichten hier.

Dat probleempje zou nu opgelost moeten zijn.

aangepast door Hensyr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.