Ga naar inhoud

Bepaalde waardes weergeven maar aantal varieert


mista_V

Aanbevolen berichten

Beste,

Voor een racespel dat ik speel wil ik graag bepaalde getallen weten (bv aantal ronden, bandslijtage enz.).  
Ik gebruik momenteel 5 tabbladen om de waardes te bekomen die ik wil (naar gelang het aantal pitstops voor een race).

Nu zou ik graag mijn gegevens in 1 tabblad zetten, ongeacht het aantal pitstops.

Het formaat is altijd hetzelfde, enkel het aantal lijnen varieert (naargelang het aantal pitstops).

Na wat zoekwerk denk ik dat ik dit met een loop zou moeten doen. Maar ben (voorlopig nog) een leek in het programmeren in Excel.
Iemand die mij op weg kan helpen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mista_V,

 

Het valt ons op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanaf cel A2 tot maximum F16 plak ik gegevens uit een andere excel.  Naargelang het aantal pitstops.

 

In de groene cellen (G5 tot maximum L11) wil ik graag mijn eindresultaat zien. 

 

In bijlage nog een voorbeeldje, hoop dat het duidelijker is met 2 voorbeelden!

 

De formules voor de eindresultaten te berekenen heb ik er allemaal in gekregen, maar zou dus graag maar met 1 werkblad werken ipv 5.

 

bedankt!

fuel & tyresPCH2.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.