Ga naar inhoud

schermresolutie windows 10


Patjera

Aanbevolen berichten

Er staan meerdere drivers op die site.  De vraag was eigenlijk welke ik moet donwloaden.  Ik dacht deze : Installs graphic drivers version 14.24 for the integrated graphics controller of Intel® Chipsets

 

Ik heb er meerdere geprobeert, maar die waren niet goed voor mijn systeem.  Deze leek wel te gaan lukken, maar sloot af wegens onbekende fout.

 

ps : ik heb nog een orginele hersteldisk  van de laptop.  Kan ik daar op een of andere manier de drivers afhalen en hoe moet ik dat dan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Er staan meerdere drivers op die site.  De vraag was eigenlijk welke ik moet donwloaden.  Ik dacht deze : Installs graphic drivers version 14.24 for the integrated graphics controller of Intel® Chipsets

 

Ik heb er meerdere geprobeert, maar die waren niet goed voor mijn systeem.  Deze leek wel te gaan lukken, maar sloot af wegens onbekende fout.

 

Het probleem dat u hebt is dat de drivers voor de video kaart wel juist zijn (Windows XP) maar niet geschikt zijn om te werken onder Windows 10

U kan dan al proberen om meerdere drivers uit te proberen (zoals voor Windows 7) maar dan nog zal het niet werken onder Windows 10

 

 

ps : ik heb nog een orginele hersteldisk  van de laptop.  Kan ik daar op een of andere manier de drivers afhalen en hoe moet ik dat dan doen ?

 

Ook dit zal geen oplossing bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het probleem dat u hebt is dat de drivers voor de video kaart wel juist zijn (Windows XP) maar niet geschikt zijn om te werken onder Windows 10

U kan dan al proberen om meerdere drivers uit te proberen (zoals voor Windows 7) maar dan nog zal het niet werken onder Windows 10

 

bedoel je dan dat er waarschijnlijk geen oplossing mogelijk is en dat ik voor mijn projectje met een wat kleiner schermweergave tevreden zal moeten zijn ?

 

op het forum van Windows technical previeuw was er iemand die hetzelfste probleem had, maar deze heeft het kunnen oplossen door de driver uit te schakelen en nadien weer te laten zoeken naar de driver.  Die had echter windows 10 geinstalleerd als dualboot en dacht dat het niet kon als ik geen dualboot had....en die heb ik niet.  Het werkte dus inderdaad niet voor mij.

 

Wat gebeurt er als ik de driver niet uitschakel, maar verwijder ?  Kan ik daarna opnieuw naar een driver laten zoeken of help ik dan mijn systeem om zeep ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

bedoel je dan dat er waarschijnlijk geen oplossing mogelijk is en dat ik voor mijn projectje met een wat kleiner schermweergave tevreden zal moeten zijn ?

 

Vreselijk genoeg ja, ik denk dat het voor uw laptop niet beter zal kunnen.

Tenzij er iemand is die u een beter voorstel kan doen, dan leer ik ook nog wat bij.

 

 

op het forum van Windows technical previeuw was er iemand die hetzelfste probleem had, maar deze heeft het kunnen oplossen door de driver uit te schakelen en nadien weer te laten zoeken naar de driver.  Die had echter windows 10 geinstalleerd als dualboot en dacht dat het niet kon als ik geen dualboot had....en die heb ik niet.  Het werkte dus inderdaad niet voor mij.

 

Gaat dit om dezelfde Sony laptop? Geef de link eens door a.u.b.

Het heeft niets met dualboot vandoen dat is zeker.

 

 

Wat gebeurt er als ik de driver niet uitschakel, maar verwijder ?  Kan ik daarna opnieuw naar een driver laten zoeken of help ik dan mijn systeem om zeep ?

 

U kan de driver installatie ongedaan maken (verwijderen en rebooten) en dan de driver aanduiden die u heeft gedownload of automatisch laten zoeken.

Als u kiest voor automatisch laten zoeken zal terug dezelfde driver gebruikt worden die nu de dienst uitmaakt op uw laptop. (en dus niet voldoet).

Als u kiest voor de driver zelf aan te geven dan is de kans zeer groot dat die driver niet zal werken onder Windows 10 omdat die niet compatibel zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gaat dit om dezelfde Sony laptop? Geef de link eens door a.u.b.

Het heeft niets met dualboot vandoen dat is zeker.

ik denk niet dat het om dezelfste laptop gaat.  Dat heeft die niet vernoemd.  Wel dat die hetzelfste probleem had tegengekomen en dat hij dat als oplossing op de Engelse site had gevonden. Intussen heeft die ook mijn videokaart opgezocht en zegt ook dat die niet geschikt is voor windows 10.  Ik zal het dus maar opgeven.  Op zich is dit niet erg, daar het toch maar was om te zien hoe het er uit ziet en werkt en daar kan ik me nu toch wel een idee van vormen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.