Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe laptop besteld die morgen binnen zal komen.

Mijn andere was namelijk gecrasht ondanks dat hij zo oud nog niet was maar mijn zoontje van alles binnen trok via spelletjes.

Nu is het zo dat hij geen toegang meer krijgt tot mijn laptop maar toch vraag ik mij af wat ik nu het beste kan installeren aan virus/spy en malware programma's om mijn laptop schoon te houden???

Het liefst goede gratis programma's omdat ik simpelweg niet de financiële middelen heb voor dure programma's.

Wat raden jullie aan? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Samantha,

 

Als je (onder andere) een virusscanner bedoeld, dan wil ik graag naar deze webpagina van onze website verwijzen. Indien verdere vragen, of meer gedetailleerde/verdere hulp, kan je hier natuurlijk steeds terecht.

 

Indien je computer bijvoorbeeld vast loopt of trager begint te werken, je bepaalde programma's niet meer kan openen ... met andere woorden, je hebt de indruk dat er zich onbewust kwaadaardige software op je laptop heeft genesteld, dan kan je in deze categorie van het forum gratis een RSIT logje plaatsen dat naderhand geanalyseerd zal worden door de malware experten hier aan boord. Daarvoor verwijs ik graag naar deze webpagina.

 

Verder heb je nog een heleboel andere software zoals Ccleaner of AdwCleaner die gratis je register en systeem opschonen. Ik gebruik bijvoorbeeld minstens 1 keer per week Ccleaner door het programma te openen en daarna op "Schoonmaken" te klikken. Indien je verdere vragen hebt, stel ze gerust.

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.