Ga naar inhoud

windows start niet meer met herstelschijven


purple70

Aanbevolen berichten

Heb onlangs een nieuwe harde schijf in mijn laptop gestoken. Vorige was stuk.

Nu probeer ik alles terug te zetten met mijn herstelschijven maar nadat alle 3 de herstelschijven zijn geïnstalleerd krijg ik volgende foutmelding.

Zwart scherm met services starten en een pop-up met "De installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als je Windows op deze computer wilt installeren".

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dus eigenlijk als ik een dvd van windows 7 aankoop werkt alles terug en kan ik ook met mijn herstelschijven alles terug installeren naar fabrieksinstellingen ?

 

De oorspronkelijke installatie was een OEM versie waarvan ik de keycode nog onderaan mijn laptop staan heb. Maar het probleem is dat ik niets kan downloaden van het internet zodat ik deze niet kan hergebruiken. Kan ik dit dan niet via een andere laptop doen en opslaan op schijven of externe harddisk enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je een "systeemkopie" (dat is iets anders dan een back-up) van je vorige installatie op een externe hd hebben gemaakt, dan kun je die terugzetten op een nieuwe HD. Als je oude hd nog iets doet, maar dat zal wel niet, zou je dat alsnog kunnen proberen. Neem dan ook de verborgen herstelpartitie met de Windows installatiefiles mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.