Ga naar inhoud

vreemd gedrag pc


chris123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

het is inmiddels gelukt (door de 2 pinnetjes even aan te raken met de schroevendraaier)

 

oef!

 

bedankt voor de hulp.

Fijn dat het opgelost is!

Maar mag ik vragen waar je die oplossing hebt gevonden?Is wel durven zo iets :hmmmm:

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super opgelost dan :top:

Is maar één idéé,zou je daar foto van kunnen posten,van die pinnen,met vermelding merk moederbord,kan handig zijn voor andere leden!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dasle, vraagje ivm de ssd-update:

 

ik heb hier nog een oude pc gevonden met windows xp op.

hij is redelijk traag in werking maar wel stabiel. (is al meer dan 10jaar oud denk ik)

nu wou ik daar de ssd schijf in steken om dan zo de firmware update te doen.

 

hoe ga ik hier nu juist te werk?

ssd eruitnemen in insteken zal wel niet te moeilijk zijn neem ik aan(?), maar software/hardwarematig; is er een installatie nodig ofzoiets?

want er staat natururlijk een besturingsysteem op de ssd (win7) terwijl op de andere pc ook xp staat.

heb hier totaal geen ervaring mee dus als je (of iemand anders) dit even kan toelichten zou zeer handig zijn.

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chris123,

 

Sorry voor men laat antwoord maar deze was aan men aandacht ontglipt.

Op de site van Crucial staat een updater voor Windows 7 en ook in de handleiding staat vermeld om Windows 7 te gebruiken.

Nergens word vermeld dat deze te gebruiken is met andere versies van Windows :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb inmiddels de schijf geupdate via een vriend, ook dat bleek de problemen niet te verhelpen.

dan maar een memtest uitgevoerd en verschillende errors gekregen.

beide sticks getest en dan de foutieve eruit gehaald, problemen blijken verholpen.

heb de stick(s) inmiddels al opgestuurd voor vervanging.

 

ik wou alleen dat ik die memtest in het begin had uitgevoerd, zou me veel tijd bespaard hebben! :-)

aangepast door chris123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu het probleem als je hardware gebruikt zoals je SSD die dit soort problemen wel eens veroorzaakt, dan is deze op de eerste plaats verdacht.

Maar bedankt voor de feedback, mogelijk zijn hier anderen gebruikers wat mee :top:

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.