Ga naar inhoud

Volledige herinstallatie van Windows 8


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Op een laptop wil ik een volledige herinstallatie doen van het Systeem.

Niets moet er bewaard worden. Alles mag naar fabrieks-instellingen worden gebracht.

Ik heb dit nog nooit gedaan met Windows 8.

Waarom een herinstallatie? 

Toestel werkt niet meer, bij het opstarten vraagt hij naar het paswoord (van het Microsoft account -Hotmail) en eens dit ingegeven>>>Welkom en dan een zwart scherm zonder een mededeling erop.

Op welke toetsen moet ik drukken bij de opstart?

Het toestel is  " HP ENVY dv7 "

 

Wie kan er mij helpen aub?

 

groeten djdanvan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in de handleiding als je die nog hebt.

Meestal staat daarin wel beschreven hoe je een herstel naar de fabrieksinstellingen kan uitvoeren.

 

Als je de handleiding niet meer hebt, kan je die meestal wel terugvinden op de site van HP maar danmoet je wel de volledige type aanduiding hebben want met envy dv7 alleen kom je er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit,

 

Van alles geprobeerd maar niets is mij verder geholpen.

Op het toestel was er geen enkele stikker geplaatst met het Type en serie nummer.

Op de verpakkings- doos stond er wel een serie nummer en type.

Contact met HP opgenomen en die zullen ons een recovery schijf toesturen specifiek voor dit type van toestel.

Waar ik een nieuwe installatie zou kunnen mee doen.

Nog niets ontvangen.

Ik wacht af.

grt.djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Waarom een herinstallatie? 

Toestel werkt niet meer, bij het opstarten vraagt hij naar het paswoord (van het Microsoft account -Hotmail) en eens dit ingegeven>>>Welkom en dan een zwart scherm zonder een mededeling erop.

 

 

Het probleem kan veroorzaakt zijn door een update.

 

De mogelijke oplossing vind je hier (klik erop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

PCH,

 

Ja, inderdaad het kan door een update of wat anders zijn wie zal het zeggen? Maar in alle geval ik krijg dit toestel niet verder.

Ook met een opstart schijf (Hirens) lukt er niets.

Hp heeft mij belooft een recovery schijf voor dit toestel op te sturen twee weken hadden ze me gezegd. 

Afwachten wat dit geeft.

Dit maar ter info.

grt. djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.