Ga naar inhoud

Met Systeemherstel kan geen toegang tot een bestand worden verkregen


Flames

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Ik ben bezig een systeemherstel uit te voeren echter krijg ik deze melding te zien. De volgende opties heb ik al geprobeerd:

 

- Normale systeemherstel

- Gebruik van ander herstelpunt

- Deinstalleren van antivirus programma

- Uitvoeren in safe-modus

 

Helaas krijg ik dezelfde melding en contact genomen met windows die alleen aangeven een herstel via orginele CD te doen of een betaalde actie om dit na te kijken. Graag jullie suggesties.

 

Mvg,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke reden wil/ moet je een systeemherstel uitvoeren?

 

Ik ben voor mijn werk bezig met Visual Studio om een C++ programma te runnen. Echter bij het runnen hiervan krijg ik een runtime error R6034 en bij het zoeken naar oplossingen en alles hebben geprobeerd kwam ik alleen uit bij mogelijk een systeemherstel uit te voeren. Echter na het uitproberen hiervan lukt hiet niet.

 

Daarbij werken andere applicaties in visual studio wel, de applicatie die bij mij deze error geeft werken op alle andere computers / laptops en bij het runnen van devenv /log krijg ik ook 0 errors te zien. Daardoor is dit mijn laatste optie voor zover bij het uitstellen van een herinstallatie van windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat we niet weten wat je wel al geprobeerd hebt.

 

Voer onderstaande uit om het register op te schonen en laat dan weten of het iets oplost.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.