Ga naar inhoud

Mappen openen en sluiten vanzelf af


btodsk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een probleem:

 

2 dagen geleden had ik windows 8.1 volledig opnieuw geïnstalleerd. Op zich lijkt alles perfect te werken. De updates zijn geïnstalleerd en ook Java 8 update 40 is gebeurd (omdat java wel eens voor problemen kan zorgen.)

 

Eerst viel het niet zo op maar als ik op mijn bureaublad een map wil openen, dan opent die map en dan sluit mijn verkenner die map gewoon weer af. Als ik hem dan opnieuw open, dan blijft hij open en werkt alles normaal. Maar deze morgen was er een bijkomend probleem. De map sloot af, ik opende hem weer en de verkenner sloot weer af. Ik opende alweer en "neen", zei de verkenner, "ik sluit hem weer af!"

 

Na een aantal keren heb ik als aanhouder gewonnen en bleef de map open.

 

Het valt mij op dat dit steeds gebeurt als de pc is opgestart. Normaal zou alles in orde moeten zijn. Een virus kan het niet zijn, want ik heb alleen de basis programma's geïnstalleerd en het viel mij op dat na de updates en al gedaan waren van windows 8.1 (en de programma's er nog niet geïnstalleerd waren) de mappen al afsloten, dus er is ergens een probleem.

 

 

Hier de hijackthis.log zodat jullie eens kunnen kijken. Als iemand weet hoe die mij kan helpen, dan zou ik dat erg op prijs stellen.

Hartelijk bedankt ook. Ik ben ook nieuw op dit forum. Ben blij dat ik hier ben.

 

Groeten,

btodsk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt KMSpico en dat is een tool om microsoft producten op een illegale manier te activeren.

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. 

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.