Ga naar inhoud

Beperkte internettoegang


dhoeken

Aanbevolen berichten

Hier alvast het nieuwe logje, ik moet wel zeggen dat ik op het eerste zicht geen verandering zie.

Moest het logje nu niet compleet zijn, zou dit kunnen komen door een foutmelding bij de start van het programma. Ik krijg namelijk een foutmelding dat één of ander programma niet werkt, en ik deze moet afsluiten (S2d2; of iets in dat genre). 

zoek-results 1.txt

aangepast door dhoeken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

 

Het logje is ditmaal wel compleet. :top:

 

Verder zie ik geen abnormale zaken in het logje, dus kunnen we dat pad wel verlaten. In bericht #37 vind je eveneens informatie over Delfix. Je kan dit programma gebruiken om Zoek.exe en aanverwante opnieuw van je computer te verwijderen.

 

Ik heb mijn collega Asus op de hoogte gebracht van deze schoonmaakbeurt (naar aanleiding van Spigot restanten). Hopelijk kan hij jou verder helpen met je problematiek.

 

Groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvorens we wat dieper ingaan op de Wi-Fi kanalen (zie bericht #4) zou ik van jou graag nog wat bijkomende info over je laptop willen hebben ... heb nog een denkpiste in mijn achterhoofd ... ;)

 

Je laptop draait momenteel op Windows 8.1 ... deze werd geïnstalleerd op 06 december 2014 maar veel van je hardware is van begin 2013: werd deze laptop aangekocht met Windows 8.1 of kocht je hem aan met Windows 8 aan boord en voerde je nadien een upgrade naar Windows 8.1 uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ja alles is gelukt!

Het lijkt erop dat alles werkt, zelfs met de wifi-versterker.

 

Ik had je post ook te laat gelezen en ben dus toch (iets te snel dus) over gestapt naar windows 10. Ik heb dan de driver geinstalleerd, daarna de computer opnieuw opgestart. Windows heeft wel enkele ontbrekende stukken geinstalleerd, en tot nu blijk alles goed te werken.

 

Was dit een speciale driver, of de laatste nieuwe of dergelijke? want ze hadden me verteld in de computerwinkel dat ze dit ook hadden gedaan...

 

Maar alvast heel erg bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na je topic nog eens een paar keer herknabbeld te hebben ging mijn vermoeden richting de driver van je draadloze netwerkkaart als boosdoener, dit ondanks het feit dat de winkel deze reeds opnieuw geïnstalleerd had .... want, logischerwijze installeerden zij de driver voor Windows 8.1.

 

Ik liet je echter de driver voor Windows 8 installeren, welke het op jouw type laptop wél goed doet. ;)

 

Problemen opgelost, dan rest ons nog de eindopruiming van de gebruikte malwaretools:

 

Download delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Nog veel computerplezier gewenst ! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet op men post terug komen helaas. 

 

Op het eerste zicht lijkt alles inorde, maar dat is het jammer genoeg niet. Ik krijg niet meer de foutmelding van "beperkte internet toegang", maar een webpagina openen is extreem traag, om vervolgens te concluderen dat hij niet opent.

 

Dit is echter niet het probleem wanneer ik geen gebruik maak van de versterker.

 

* misschien levert dit je een andere denk piste op.

Met men GSM verbind ik meteen met het netwerk thuis. Maar dit zijn soms 2 verschillende (namelijk wifi 5.0... en wifi 2.4...)

Beiden hebben dezelfde netwerksleutel (dus ik veronderstel dat deze van ons zijn) wifi 5.0... is extreem traag, terwijl wifi 2.4 snel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.