Ga naar inhoud

computer opschonen


fritzthefox

Aanbevolen berichten

Blijkbaar komt aan alles een eind, ook aan een harde schijf.

 

Gemelde problemen van traagheid door een niet werkende plug in voor shockwave flash heb ik ook met mijn Vista.

Na een tijdje vraagt een pop up "wachten" of "stoppen" en na "stoppen" kan ik verder.

Zal toch eens de adviezen in deze topic nalezen. Blauwe schermpjes heb ik (nog) niet..

 

Wat ik zelf heb ontdekt m.b.t. het opschonen van mijn volle computer ( begon deze topic daar over ?):

Nadat ik nog maar 300 Mb van de 51 Gb geheugen over had en op advies van dit forum allerhande overbodige programma's had verwijderd ( 1Gb); was het verwijderen en het opnieuw downloaden van de virusscanner AVG Free doorslaggevend.

Hierna had ik ineens weer 11Gb ruimte !

 

Blijkbaar laat AVG verouderde bestanden gewoon op je computer staan, die daardoor steeds voller wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi fchaan ... maar, het is de bedoeling dat je voor de problemen op jouw PC een eigen topic opent en deze niet in het topic van een ander lid dropt ... zie ook de forumregels:

 

Wanneer je een bericht post in het topic van een ander lid is het de bedoeling dat je bericht bijdraagt tot het oplossen van het probleem en/of het beantwoorden van de vraag. Heb je zelf een vraag of worstel je met een gelijkaardig probleem dan open je een nieuw topic, zo blijft het forum overzichtelijk en voorkom je verwarring.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.