Ga naar inhoud

updaten naar windows 10 home


#computerfreak

Aanbevolen berichten

In Geschiedenis van updates moet je dubbelklikken op zo'n mislukte update. Dan opent een nieuw venstertje waarin een foutcode is te zien. Noteer die foutcode.

Doe dat bij alle 5 de mislukte updates. Als je geluk hebt, krijg je steeds dezelfde foutcode te zien. Zoek met Google naar die foutcode voor een oplossing.

Als je geluk hebt, is het simpel op te lossen.

 

Dat geluk had ik zelf niet: ik heb het ook diverse keren geprobeerd en kreeg 5 verschillende foutcodes. Ik heb de update "Bijwerken naar Windows 10" nu verborgen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net een opmerking van Kurtt in post #11 van dit topic: http://www.pc-helpforum.be/topic/59275-nog-steeds-geen-windows-10-update/

 

 

Zeer belangrijke opmerking:

 

Microsoft heeft op hun forum toegegeven dat er een melding kan staan in de geschiedenis van Windows Update dat Windows 10 niet uitgevoerd kan worden. De update staat echter wél klaar op je computer, én is NIET foutief gedownload.

 

Binnen enkele dagen/weken kan je een bericht krijgen dat de installatie begint en dan moet je gewoon op OK klikken.

Het is dus mogelijk dat je gewoon nog wat geduld moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.