Ga naar inhoud

Trage opstart na upgrade naar Windows 10


boenke

Aanbevolen berichten

Ik heb jouw vraag aangaande het traag opstarten na het upgraden naar W10 van het topic van robocop67 afgesplitst en ondergebracht in een nieuw topic ... zo blijft alles overzichtelijk en wordt het topic van robocop67 geen kakofonie. ;)

 

Op het internet zijn vrij veel meldingen van gelijkaardige problemen terug te vinden ... hier vind je een aantal tips waarmee je al aan de slag kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

 

Sorry voor mijn late reactie na het bijeenbrengen van de afgesplitste topic.

Ben teruggegaan naar W7 en zodoende is mijn probleem opgelost. 'k Zal wel wachten tot W10 een beetje verlost is van zijn kinderziektes :) . 

Vroeger met mijn upgrade naar W7 nooit problemen gehad! Dus die W10 wordt de mensen een beetje te snel door de mensen hun strot geduwd vind 'k.

Toch bedankt met al je goede raad voor de vraagstellers :top:

 

Vriendelijke groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus die W10 wordt de mensen een beetje te snel door de mensen hun strot geduwd vind 'k.

Toch bedankt met al je goede raad voor de vraagstellers :top:

 

Dus die W10 wordt de mensen een beetje te snel door de mensen hun strot geduwd vind 'k.

Is wel wat kort door de bocht toch?

> niemand is verplicht om te upgraden

> het is nog gratis ook ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

Zoals reeds gemeld ben 'k terug gegaan naar W7 en zal wel wachten totdat de kinderziektes voorbij zijn.

Klagen wou 'k zeker niet,Misschien heb 'k die indruk gegeven :adore: 

Dat het gratis is en men niet verplicht is het te downloaden is zeker geen reden voor Microsoft om een systeem aan te bieden dat langs alle kanten rammelt.'k Heb dit nooit voorgehad met W95 - W98 - Wxp - W7.

Op deze site ben 'k steeds goed geholpen door de krakken-helpers en mijn dank nog steeds hiervoor. :top:

 

Vriendelijke groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boenke,

 

ik heb jouw berichten (opnieuw) uit robocop67 zijn topic gehaald en verplaatst naar je eigen topic.

 

Als je tevreden bent van Windows 7 dan zie ik niet meteen een reden om te upgraden.

 

Probleem opgelost, dan kunnen we dit topic afsluiten.

 

Nog veel computerplezier gewenst. :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.