Ga naar inhoud

Met de handen in het haar...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lukt allemaal niet. Ik heb een probleem met de back-up die fout geeft. Als ik de back-up wil instellen of bestanden uit back-up zou willen terug zetten krijg ik deze melding " c:\windows\system32\sdclt.exe niet nader omschreven fout".

Bij windows repair all in one geeft de back-up ook al een foutmelding. Dat is waarschijnlijk waarom het niet lukt.

Ik word hier moedeloos van. Maar toch bedankt dat u mij blijft helpen met dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eens kijken of de harde schijf misschien het probleem veroorzaakt.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat de mislukte poging om het programma "speccy" te downloaden en te installeren ben ik naar veilige modus gegaan zoals met alle vorige programma's.

In veilige modus met netwerkverbinding is het downloaden en installeren gelukt en kon het programma starten.

Het was nog maar een ogenblik vertrokken of er kwam al een foutmelding namelijk deze : "cpu dll - initialisatie is mislukt (fout 2) ! Bepaalde informatie zal niet worden weergegeven! "

Dus kan ik u de gevraagde info niet geven :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb internet dat is het enige wat ik kan op dit ogenblik. Ik heb het programma proberen uitvoeren maar kreeg terug het gekende berichtje te zien namelijk :

"Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden"

Geen logje dus want ik krijg het programma niet gestart in normale modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.