Ga naar inhoud

Windows 10 op dvd of usb stick


Kareltje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

clarkie,

 

Bedankt voor je tip.

 

Het is bij mij niet meer mogelijk om het via de media creation tool te doen of wel? Dit omdat windows 10 al op mijn laptop staat.

Nu wil ik het dus via mijn eigen brandprogramma doen, maar in welke map bevind zich dat bestand van Windows 10?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Het is bij mij niet meer mogelijk om het via de media creation tool te doen of wel? Dit omdat windows 10 al op mijn laptop staat.

 

 

En waarom niet? Dat Windows 10 wel of niet op de computer staat heeft geen belang.

Het kan altijd via die Media Creation Tool, het is bovendien een gemakkelijkere manier dan via de bestanden op je computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De handleiding is heel duidelijk, maar op een gegeven moment staat er :

 

Heb je er eerder voor gekozen om niet dadelijk het ISO- bestand op een schijf je te branden kan dat nog altijd met je eigen brandsoftware.

Hieronder kan je zien hoe je een opstartbare installatie DVD kan maken met CDBurnerXP en NERO.

 

Ik ging er van uit dat het dan niet meer met de media creation Tool kon. Vandaar die vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Heb je er eerder voor gekozen om niet dadelijk het ISO- bestand op een schijf je te branden kan dat nog altijd met je eigen brandsoftware.

Hieronder kan je zien hoe je een opstartbare installatie DVD kan maken met CDBurnerXP en NERO.

 

Ik ging er van uit dat het dan niet meer met de media creation Tool kon. Vandaar die vraag.

 

 

Bovenstaande verschijnt pas als je het branden al uitgevoerd hebt via de tool.

Afbeelding 8 en bijhorende tekst heeft het duidelijk over het branden via de tool namelijk

 

In het volgend scherm kan je rechtsreeks naar de locatie van het gedownload bestand gaan, kiezen voor Dvd-brander openen

 

 

en erna

 

Kies je voor Dvd-brander openen kan je het bestand op een schijf branden, klik je dan op voltooien krijg je onderstaand scherm.

Zet een vinkje bij Schijf controleren na branden en klik op Branden.

 

 

 

 

Lukt het zo om je DVD te branden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.