Ga naar inhoud

Handleiding Windows 10


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Hallo Clarkie en Passer,

 

Voor wat betreft, een gedetailleerde handleiding, doe ik er best aan, mij een (papieren) handleiding te kopen in een boekhandel.

On line vind men zowat een beetje van alles, doch ongeordend, en ik hou nog van duidelijkheid, alles keurig op zijn plaats.

 

Intussen zit ik op W10, dit zonder problemen, mijn ganse "W8.1 - pakket" op W10, enkel mijn AVG moeten herinstalleren, zoals u

bekend.  Niets bleef "achterwege" (sorry ik ben een Westvlaming).

 

Het is even wennen aan andere lay-out, en zoeken naar "vroegere" vaste mappen, en nu ergens op een andere plaats.

 

Moesten zich problemen voordoen, dan hoort u van mij.

 

Oprechte dank voor de geleverde adviezen en steun.

 

Groetjes.

 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gratis online handleiding voor Windows 10 vind je onder andere hier: https://www.schoonepc.nl/windows10.html

Wil je een en ander toch liever op papier, dan zijn er intussen genoeg boeken te koop over Windows 10.

Ook Menno Schoone (auteur van de website SchoonePC) heeft zo'n boek geschreven: de Computerbijbel voor Windows 10: https://www.schoonepc.nl/boek/

Als je dat boek aan zou schaffen krijg je niet alleen een gedrukt boek via de post, maar je krijgt dat boek (via e-mail) ook als doorzoekbaar pdf bestand. Dat werkt soms wat sneller wanneer je iets op wilt zoeken.

 

(Nee, ik heb geen aandelen in SchoonePC, maar ik vind zijn boeken wel duidelijk geschreven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast de tip van porrelaar in bericht 4 zou ik toch willen meegeven dat je de topics in het forum Handleidingen & tips in Windows 10 blijkbaar niet goed doorgenomen hebt want het tweede bericht genaamd aan de slag met Windows 10 stuurt je naar deze link van Microsoft waar je ook alles geordend kan doornemen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.