Ga naar inhoud

Computer is langzaam


Bammens

Aanbevolen berichten

Een aantal dagen geleden heb ik hulp gevraagd omdat mijn pc kuren vertoonde. Toen hij helemaal niet meer naar behoren werkte, heb ik hem teruggezet naar de fabrieksstand.

Uiteraard alle updates gedaan en Service Pack 1 geïnstalleerd. 

Hij is en blijft langzaam.

Is het mogelijk dat jullie je deskundige blik er eens over laten gaan?

Misschien ook tijd voor een nieuwe pc?

Doe er een afbeelding bij waarop de systeemgegevens staan.

 

 

PC Helpforum moderator bericht:
afbeelding verwijderd wegens aanwezige product- ID
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Bammens,

 

Ik heb je vraag verplaatst naar het Windows 7 forum, ook heb ik de aanwezige afbeelding verwijderd.

 

Voer onderstaande uit als de computer al een tijdje in werking is.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt op 24/09/15 je pc terug gezet naar fabrieksinstellingen, op 25/09/15 geef je in dit topic door dat alles in orde is. Maar blijkbaar toch niet?

 

Is het probleem direct ontstaan of enkele dagen na 24/09?

 

Wat versta je onder hij is langzaam?

 

Je maakt gebruik van AVG, heb je het standaard aanwezige antivirusprogramma ( Mcafee?) ook volledig verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

McAfee heb ik volledig verwijderd.

Met onder langzaam versta ik dat internetpagina's regelmatig heel traag worden geopend.

Het zou, zo bedenk ik me nu, ook aan de router kunnen liggen. Daar zal ik me dan even in moeten verdiepen.

Ik krijg de indruk dat jij zo op het eerste gezicht geen problemen ontdekt.

Ik ga dus hier even met de router aan de slag en tot zo ver dan maar even dit onderwerp afsluiten.

Dank voor de reactie.

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Clarkie,

 

Door allerlei omstandigheden was ik niet eerder in de gelegenheid te reageren.

Het maakt nagenoeg geen verschil welke browser ik neem, maar ik heb besloten er maar mee te leven... :)

Het onderwerp mag dus, onder dankzegging voor alle tijd en moeite, worden gesloten.

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.