Ga naar inhoud

Files na installatie van W10 deleten?


adjo

Aanbevolen berichten

Na het installeren van W10 staan er in Program Files verschillende files die ik niet eerder ben tegen gekomen z.a.

Systeem Rollback Data 0 bytes

System.sav 1.52 Mb

logs 133Mb

inetpub 226 Kb

2d6f2e145bf1931cd46763e25ab3  8.3 Mb

 

Met Privazer of advanced system care scan zijn ze niet weg te krijgen.

 

Kan ik deze files deleten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestanden in de map program files laat je beter staan.

Waarom wil je die bestanden perse verwijderen?

Je zal nog wel vaker bestanden tegen komen die voorheen niet op je pc stonden.

 

En advanced system care zou ik liever van mijn computer verwijderen dan die bestanden die jij vermeld hebt in bericht 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste plaats wil ik je nog bedanken voor het feit dat je me aanzette om in het register wijzigingen aan te brengen waardoor mijn CD/DVD writer weer werkte. Omdat het onderwerp gesloten was kon ik dat niet eerder doen. Bedankt! :-)

 

De files nemen 140 Mb in beslag en ik vind het bovendien niet prettig files te ontdekken waar ik niet van weet waarvoor ze dienen.

Maar daar verschillen de meningen over begrijp ik.

 

En tenslotte wat is er mis met Advaced System Care?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via veilige modus of als admin in de cmd kun je vrijwel alles wissen.

 

http://www.purgeie.com/delinv/

Of deze, is beperkt gratis te gebruiken, unlocker kan ook nog vaak.

 

En die Iobit idd verwijderen, krijg je gratis allerlei rommel mee binnen en waarom gebruik je het überhaupt?

Schijfopruiming of desnoods Ccleaner in standaard modus doen voldoende.

 

Als het om het register gaat, dat is een data-base, maakt niet uit hoe groot die is en wat erin staat, repareren kan niet een progje al beweren ze van wel, alles voor de commercie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste plaats wil ik je nog bedanken voor het feit dat je me aanzette om in het register wijzigingen aan te brengen waardoor mijn CD/DVD writer weer werkte. Omdat het onderwerp gesloten was kon ik dat niet eerder doen. Bedankt! :-)

 

 

 

 

 

Graag gedaan maar  het onderwerp is niet gesloten hoor.

 

En wat betreft die bestanden, nogmaals die verwijder je beter niet.... een aantal bestanden hebben te maken met recovery.

Verwijder je die toch terwijl dat ze misschien nog noodzakelijk zijn draait het systeem in de soep.

Het gaat trouwens maar over 104MB.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.