Ga naar inhoud

Lampje muis en licht in pc blijft branden


supernikje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, die staat op snel opstarten.

In de bios ben ik nog niet geweest kijken, weet nog niet precies hoe ik daarin moet :blush:

Vink die eens uit om het uit te proberen.

 

En met "del" kom je in de bios, link naar de page van je moederbord al gegeven voor het manual als je die niet meer hebt, het is alleen om die instellingen te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vink die eens uit om het uit te proberen.

 

En met "del" kom je in de bios, link naar de page van je moederbord al gegeven voor het manual als je die niet meer hebt, het is alleen om die instellingen te controleren.

Ik ben in de bios geraakt :proud:

Aan de instellingen heb ik voordien nog niets veranderd maar zie ook niet onmiddellijk iets op "default" staan.

Om het wat duidelijker te maken heb ik een printscreen gemaakt ;)

 

post-10221-0-03469000-1445712977_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrees dat het verser ophoudt, ook de 2 jumpers op het bord blijven in beide standen 5 V over de USB poorten geven, kijk naar blz. 1-11 en 1-12.

 

 

Stekkerdoos met aan- en uitknop is dan wel een optie eventueel.

Vrees dat dit de enige optie is, wat ik overigens ook gebruik, ook hier blijft er anders spanning op staan, bedoeld voor om blijvend mobiele apparaten op te laden als de PC uit staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ik stel voor dat we hier gaan wachten op een reactie van topic starter en dat is supernikje.

Kan er momenteel niet veel aan toevoegen ;)

Dus opstarten via linkermuisknop kan ik uitschakelen door "snel op te starten" uit te schakelen en als er niets anders aan te doen is zal ik een stekkerdoos gebruiken met aan/uitknop.

Ik vond het helemaal niet erg dat Pearl vroeg naar merk en type moederbord van mijn PC ; het heeft geen nut om daarover te discussiëren heren ;)

Ik ben wel een "zij" maar dat verandert weinig aan mijn vraag en de mogelijke oplossingen :blush:

 

Heb je via het logje van Speccy nog iets gevonden Clarkie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.