Ga naar inhoud

November update van Windows 10


Ivan

Aanbevolen berichten

In de afgelopen dagen heb ik op 2 laptops de novemberupdate van windows 10 zonder problemen kunnen installeren. Echter op mijn desktop komt de novemberupdate helemaal niet te voorschijn bij het updaten.

 

Is daar een verklaring voor? Kun je de update mogelijks apart downloaden?

 

Bedankt

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k moet je bijtreden wat die build betreft - alleen: zelf installeerde ik die fall update ook enkele dagen geleden. Op fora wordt dan weer gesproken over de build 10586, terwijl bij mij nog vrolijk de 10240 aangegeven wordt.

 

Alleen: als ik naar updates ga en hem laat zoeken krijg ik de melding dat mijn systeem volledig bijgewerkt is - tevens merkte ik ook op dat die update wel degelijk geînstalleerd werd (vooruitgangsbalkje).

 

Gewoon het nummertje niet aangepast - of is er meer loss?

(anderen met dezelfde of àndere evaring?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k zou ook wel twijfelen aan 'dat niet aangepast nummertje' - maar 'k heb zo nog van die dingen meegemaakt ooit.

 

hoe dan ook: mijn systeem geeft dus zowel de melding: build 10240 àls de melding dat hij van morgen nog naar updates zocht en dat "mijn apparaat up-to-date" is...

 

Eén van de twee meldingen zou dus fout moeten zijn toch?

 

Vandaar dat ik een beetje uitkijk naar evaringen van anderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw reactie "hoe dan ook: mijn systeem geeft dus zowel de melding: build 10240 àls de melding dat hij van morgen nog naar updates zocht en dat "mijn apparaat up-to-date" is..." is dezelfde als degene die ik krijg op mijn desktopPC en toch zitten we beiden met build 1024. De foto die ik je mailde was er eentje van de laptop waar de update en de installatie wel juist gebeurde.

 

Ik kijk uit naar verder reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het downloaden via Media Creation Tool en het installeren levert geen versie met de november update. De versie blijft 10.0 (build 10240). Dus is dit zeker niet het verhoopte resultaat.

 

Logisch, want het artikel waarop je verder ging dateert van 13 november jl. en is ondertussen reeds achterhaald ... als je goed oplet, dan zie je op de downloadpagina het volgende staan:

 

These downloads cannot be used to update Windows 10 PCs to the November update (Version 1511).

 

Up-to-date info hierover kan je nalezen via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.