Ga naar inhoud

Probleem om Eebook opnieuw in te stellen


Digibeet100

Aanbevolen berichten

Mijn laptopje is volledig geblokkeerd na een update van Windows 10. Ik kom tot op het "bureaublad", maar daar kan ik niets openen. Zelfs ctr-alt-dlt werkt niet. Het enige wat ik dan kan doen, is de aan/uit-knop een tijdje ingedrukt houden om de stroomtoevoer af te sluiten. Maar bij elk terug opstarten zit ik terug vast.

Na wat zoeken op het internet heb ik gevonden dat ik naar "systeemherstel" kan gaan als je de voedingsknop en de shiftknop tegelijk indrukt. So far, so good.

Maar nu blijkt dat ik mijn pc ook niet kan opnieuw instellen! Ik krijg de boodschap: "Er is meer vrije ruimte nodig op het station waarop Windows is geïnstalleerd. Maak ruimte vrij en probeer het nog een keer".

WTF??? Een beetje cynisch als je weet dat ik helemaal geen toegang krijg tot mijn bestanden. Ik heb al geprobeerd om er een externe harde schijf of een USB-stick aan te hangen bij het opstarten. Helpt niet.

Ter info. Mijn laptopje is een jaar oud; met een beperkt geheugen van 16GB (Asus Eebook F205T).
 
Hoe kan ik alles van mijn Eebook gooien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.