Ga naar inhoud

BIN-file openen


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Goeie dag!

Ik heb een BIN-bestand, ca. 250Mb groot, waarin een aantal Flightsimulator-bestanden in zijn ondergebracht, waarschijnlijk zip-files. Ik heb er geen CUE-file van.

Hoe kan ik zulk bestand openen/decomprimeren zonder een CD te moeten branden.

Het gaar dus niet om een spelletje, of een film, het zijn bestanden die normaal via ZIP of RAR zouden moeten gearchiveerd zijn....

Wie kan me raad geven?

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het openen van .bin bestanden met PowerIso

1. Installeer PowerIso. Je kunt elke versie gratis testen.

2. Verander de extensie .bin in .iso.

3. Dubbelklik om het bestand uit te pakken. Als alternatief kun je ook rechtsklikken op het bestand -> ga naar PowerIso -> selecteer extract of mount.

4. Klaar. Het BIN-bestand zou je geopend moeten kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Geen geluk! De BIN-file kan niet geopend worden, zo blijft het program zeggen....

 

( Wist u dat wanneer ik PowerISO download en installeer, er ook automatisch een SPEEDMaaximizer wordt geïnstalleerd? Ik heb het 3x herhaald om zeker te zijn dat ze samen komen. En jawel hoor!

Groeten

Jive1 - Belgium Is dat ding te vertrouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik het ook niet meer! Ik draai al jaaaaren PowerISO en nooit een probleem gehad.

Maar die SPEEDMaaximizer is rotzooi en moet je onmiddellijk verwijderen. Daarna Malwarebytes eens laten scannen.

 

Probeer eens te Googlen om een BIN file te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.