Ga naar inhoud

Kan niet installeren


TreblaTreg

Aanbevolen berichten

Beste,

 

ik heb dus hetzelfde probleem als Dennis aan de hand maar dan op mijn pc ipv op de laptop.

Graag zou ik een tekenprogramma willen installeren maar dat lukt niet net zoals AVG en zovele andere dingen.

Bij de vorige Windows had ik het aan de hand en nu met de nieuwe Windows 10 ook. 

De eventuele oplossingen hierboven heb ik doorgenomen en toegepast maar niks helpt. 

Bij het installeren van de nieuwe Java krijg ik zelfs een melding dat er iets fout gelopen is.

Wat doe ik????  

 

ik heb het log bestand er ook ineens bijgevoegd.

 

Alvast bedankt!

 

TreblaTreg. 

 

log.txt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};a
C:\Program Files (x86)\AVG Web TuneUp;fs
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp;fs
C:\WINDOWS\tasks\0715tbUpdateInfo.job;f
C:\ProgramData\Avg_Update_0715tb;fs
C:\ProgramData\AVG Security Toolbar;fs
C:\Program Files\AVG Web TuneUp;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"vProt"=-;r64
""=-;r64
TuneUp.UtilitiesSvc;s
WtuSystemSupport;s
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\viprotocol];r
"CLSID"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE\CLSID];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1\CLSID];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\PROTOCOLS\Handler\viprotocol];r64
"CLSID"=-;r64
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};c
C:\WINDOWS\Sysnative\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance;f
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heren!! HELP!!  :mellow:

 

ik zit al een hele tijd met juist hetzelfde probleem.

Even geleden heb ik die log.txt ook gedropt hier maar het antwoord daarop heb ik niet meer ontvangen, heb het dan ook even druk gehad. 

Maar dus, ik krijg niks meer geïnstalleerd en krijg telkens de melding dat er een installatie loopt en ik die eerst moet afwerken. 

Die Java opnieuw installeren gaat niet want dan krijg ik een foutmelding.  Vermoedelijk een gevolg van die zo gezegde lopende installatie.

Stuur ik die log.txt nog eens?

 

Ik zou zooooo blij zijn als iemand me dat kan oplossen!

 

Wachtend op een gunstig antwoord... alvast mijn dank!

 

Groetjes

TreblaTreg :-)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je laatste berichten verplaatst naar je topic, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

De bal ligt al 19 dagen in jouw kamp, zie bericht #5:

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\viprotocol];r
"CLSID"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE\CLSID];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1\CLSID];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\PROTOCOLS\Handler\viprotocol];r64
"CLSID"=-;r64
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};c
C:\WINDOWS\Sysnative\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance;f
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.