Ga naar inhoud

Office 2010 op iMac installeren


calama

Aanbevolen berichten

Pas op er zijn verschillende versie van Office 365 !!!!!!!

Zowel Asus als clarkie is de gewone versie van Office 365 en dat is voor velen de hoognodige.

Wilt je ook access en Publisher erbij dan is mijn link de juiste maar weinig mensen programmeren maar Publisher kan wel voor u van pas komen doch niet bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Inderdaad, is me al vaker opgevallen dat er tussen NL en BE prijsverschillen zitten.

 

Pas op er zijn verschillende versie van Office 365 !!!!!!!

Zowel Asus als clarkie is de gewone versie van Office 365 en dat is voor velen de hoognodige.

Wilt je ook access en Publisher erbij dan is mijn link de juiste maar weinig mensen programmeren maar Publisher kan wel voor u van pas komen doch niet bij mij.

 

 

Access en Publisher zijn wel degelijk aanwezig, heb zelf Office 365 en aangekocht via die link.

 

 

post-9560-0-58559900-1453540596.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van ze vermelden kan je niet zien dat je ook Access en Publisher bij zit.

Ik moest office kopen maar dan moet ook access bij zitten.

Noch de verpakking noch de informatie die ze vermelden staat access bij.

 

We zijn wel wat aan het afwijken van de oorspronkelijke vraag maar TS en andere leden vinden het misschien ook wel nuttig.

 

Als je naar deze link gaat kan je zien wat er allemaal inbegrepen is in ieder abo. In de Home versie is Access wel degelijk aanwezig.

 

 

post-9560-0-54126000-1453549356_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.