Ga naar inhoud

opstart windows 8.1


Idas123

Aanbevolen berichten

Ik heb mod.dll gedownload via iemand en dat in de directory geplaatst waar die ontbrak, de naam gewijzigd in StylePool en sindsdien liep de pc weer vlot.

Ik heb nadien Windows 10 geïnstalleerd en mijn pc werkt nu perfect.momenteel ben ik een Back-up aan het maken

Enkel heb ik mijn PSP pro X8 moeten deïnstalleren omdat die niet meer opstartte, sindsdien krijg ik die niet meer geïnstalleerd, telkens ik een download versie installeer ,breekt die af en krijg ik de melding " PSP pro is al op uw computer geïnstalleerd ,de installatie wordt afgebroken" terwijl ik al een regedit heb uitgevoerd om corel volledig te verwijderen en in revo uninstaller ook corel heb verwijderd

Ik probeer al dagen met corel in contact te komen via email , maar ze reageren niet, een telefoon heb ik ook al geprobeerd maar dan krijg ik iemand in het Engels , en daar ben ik dan niet zo goed in zodat ik moet iafbreken

Misschien is er hier iemand die me kan voort helpen of heeft dezelfde ervaring

Ik hoop op een beetje hulp

Bedankt voor jullie steun en vriendelijke groeten

Ida

aangepast door Idas123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we eens een kleine controle doen om te kijken hoeveel van PSP er toch nog op je systeem staat.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
emptyfolderscheck;delete
psp;z
psp;a
corel;z
corel;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik heb zoek.exe uitgevoerd, in  bijlage de uitslag, maar ik heb slecht nieuws, het venstertje waar alles mee is begonnen is ook terug.

alles begint van voren af aan

ik zie het niet meer zitten.

in bijlage ook een kopie van de foutmelding

ik hoor hopelijk nog van u

bedankt voor de geboden hulp en ik hoop dat me toch iemand kan voort helpen

gr ida

zoek-results.txt

post-35291-0-63186800-1454520140.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan in stapjes moeten werken want het is anders te veel.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Bestanden ASUS GEORGES\Georges\C\Program Files (x86)\PSP Thumbnail Handler;fs
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Georges\C\Program Files (x86)\PSP Thumbnail Handler;fs
C:\Program Files (x86)\ProgramData\Corel;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Corel PaintShop Pro X4;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Corel PaintShop Pro X8;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Corel PaintShop Pro X4;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Corel PaintShop Pro X8;fs
C:\Users\Georges\AppData\Local\Microsoft\Windows\FileHistory\Data\46\C\Users\Georges\Desktop\Georges\C\Program Files (x86)\Corel;fs
C:\Users\Georges\AppData\Roaming\Corel;fs
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Bestanden ASUS GEORGES\Georges\C\Program Files (x86)\Corel;fs
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Bestanden ASUS GEORGES\Georges\C\ProgramData\Corel;fs
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Georges\C\ProgramData\Corel;fs
C:\Users\Georges\Documents\harde schijf\Georges\C\Users\Compu City Bree\AppData\Roaming\Corel;fs
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.