Ga naar inhoud

opstart windows 8.1


Idas123

Aanbevolen berichten

Doe diezelfde opdracht nog eens. Je bent namelijk 1 letter (de laatste letter h van de opdracht) vergeten te typen en dan wordt de opdracht niet herkend.

Jij typte Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealt

Het moet zijn Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

 

(Het is niet mijn bedoeling om de behandeling van jouw vraag over te nemen. kweezie wabbit zal jou daarna verder helpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de fout ,ik heb de restorehealth herhaald , ik zend dit nu via mijn ipad

Mijn pc doet heel raar en is uiterst traag nadat ik restorehealth heb uitgevoerd, kon zelfs geen screen afbeelding doorsturen

De pc is al meer dan een half uur aan het afsluiten en staat nog steeds zo!wat moet ik nu doen?

Er stond als foutmelding kan dit niet uitvoeren , onvoldoende systeemgegevens, en hij gaf nog een foutmeldingensnummer, maar die weet ik niet meer

Ik hoop dat mijn pc nog werkt

Gr ida

aangepast door Idas123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh la la!

Mijn pc terug opgestart , is heel traag ,het duurt ontzettend lang tot mijn email programma afsluit en andere programma's starten heel traag op , mijn PSP pro X8 kan niet meer opstarten er ontbreken bestanden ik krijg als melding , nu heb ik serieus problemen , het zweet breekt me hier uit! Ik,probeer naar herstel te komen , maar of dat lukt ??? staat al een tijdje mijn configuratiescherm op te starten !

Gr ida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc start normaal op maar als ik iets open reageert de pc niet meer , zelfs niet op afsluiten , moet de pc uitzetten door lang op de start knop te drukken op een andere manier sluit ie niet af

Andere programma' s gaan helemaal.niet open email programma opent ook niet PSP pro geeft aan dat er iets ontbreekt en sluit af

Weet iemand nog raad?

Groeten Ida

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.