Ga naar inhoud

Hoe aanmaken gmail account in Windows Live Mail


m.franken

Aanbevolen berichten

Dus je hebt nog geen Gmail e-mailadres enkel een Google account?
Als je een Gmail adres wilt gebruiken in Windows Live Mail zal je eerst een moeten maken hé

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus Ander forum ??  Ik heb deze vraag bij HCC gesteld, maar daar komt geen antwoord op.

 

Da's mooi ... vandaar ook mijn vraag ... :)

 

Mag ik je vragen op je - tot op heden onbeantwoorde vraag - op het andere forum af te sluiten en je in de toekomst te beperken tot 1 forum ? :)

Meer info in de forumregels :

 

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom ik bij mijn Gmail? Ik kom alleen op een site waar ik een gmail account kan toevoegen. 

 

 

Om je online aan te melden via Gmail gebruik je deze link

 

 

Als ik naar Gmail ga kom ik in dit scherm om een nieuw account aan te maken.

 

 

Dus je hebt nog geen Gmail e-mailadres enkel een Google account?

Als je een Gmail adres wilt gebruiken in Windows Live Mail zal je eerst een moeten maken hé

 

 

Of je al dan niet al in het bezit bent van een Gmail- account doet er eigenlijk niet toe.... als je klikt op deze link zie je 1 van de twee onderstaande afbeeldingen of niet? Hoogstwaarschijnlijk de tweede want je account is er niet zichtbaar?

 

post-9560-0-13415300-1455558964.png

 

post-9560-0-06526200-1455558983_thumb.pn

 

 

Indien het onderstaande scherm verschijnt, geef er je Gmail e-mailadres in en klik op volgende.

 

post-9560-0-45330800-1455559032_thumb.pn

 

 

Geef dan je wachtwoord in en klik op Inloggen.

 

post-9560-0-81214300-1455559063_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.