Ga naar inhoud

Hoe aanmaken gmail account in Windows Live Mail


m.franken

Aanbevolen berichten

Onderaan je afbeelding valt te lezen...... inloggen met een ander account.

Klik er op en je kan met een tweede account inloggen, de volgende keer staan de twee accounts vermeld.

Ik krijg dan twee keuzes: Account toevoegen en Verwijderen

Klik ik op Account toevoegen krijg ik een scherm met: Login om door te gaan naar Gmail

Daar staat een pop emailadres.

Als ik dat wijzig in mijn Gmail emailadres en op Volgende klik wordt mijn ww niet geaccepteerd.

Maar ik zie wel dat de opgegeven naam daar iets anders is. Dat ga ik even opnieuw uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft op je vorige Windows installatie in een e-mailprogramma een gmail account gestaan in combinatie met IMAP?

In ieder geval een gmail account. En ik denk wel met IMAP. Ik heb nl nooit anders geweten als Gmail is IMAP. En al die anderen zijn POP.

Toen werkte ik wel met Microsoft Outlook ipv WLM.

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer of de gebruikersnaam en paswoord correct zijn ' indien het antwoord ja is voer dan onderstaande tip uit.

http://www.pc-helpforum.be/topic/57213-foutbericht-over-onjuist-gmail-wachtwoord/

Ik heb ondertussen de mails van zonnet gevonden EN voor mijn google account een nieuw wachtwoord kunnen opgeven.

Ik ga het verder uitproberen en hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.