Ga naar inhoud

500 Internal Server Error


Packard

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als ik wil inloggen op de website van Garmin Connect (https://connect.garmin.com/modern/), krijg ik de melding "Sorry, we encountered an internal error" met nog een hele hoop tekst daarna waarvan ik niets snap (zie bijlage).

Het is ook de enige site waar ik zo'n boodschap krijg.

Met al mijn andere sites heb ik geen problemen.

Ligt dit aan mij?

Doe ik iets verkeerd?

Reeds meerdere malen deze namiddag heb ik geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat.

Afgelopen week, met name de voorbije dinsdag, verliep alles vlekkeloos.

Kan iemand mij helpen a.u.b.?

 

Met vriendelijke groeten,
Packard.

 

 

Internal error.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Packard ;)

 

Als ik me niet vergis dan werk jij met Mozilla Firefox: is het enkel met deze browser (45.0.2) dat dit fenomeen optreedt of heb je dit ook wanneer je bij Garmin wil inloggen met Internet Explorer ?

 

Lukt het vanop een andere PC met Firefox ?

 

Hier lukt het alvast prima, zowel met FF 45.0.2 als met IE 11.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Asus,

 

Klopt volledig dat ik met Firefox werk (45.0.2).

Ik heb zonet nog eens geprobeerd om met Firefox in te loggen bij Garmin Connect en nu lukt het wel (zie bijlage).

Hartelijk dank voor uw reactie, Asus.

;) ;) ;):top: :top: :top:

 

Met vriendelijke groeten,
Packard

 

 

post-25359-0-47164500-1460836473_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.