Ga naar inhoud

Incredimail 2.0 aanvaard geen outlook e-mail adressen


Aanbevolen berichten

Beste Vrienden.

 

Ik werk al geruime tijd met Incredimail 2.0 NL op Win7 pc. 

Had hier een paar e-mail adressen die eindigen op outlook.com en alles werkte steeds perfect.

 

Onlangs krijg ik foutmelding dat mijn wachtwoord niet juist zou zijn.

Dus ik ff naar de sign in van outlook, via mijn browser,  en mijn e-mail adres en wachtwoord ingegeven.

Het outlook scherm blijkt normaal te openen en ik kan hier op mijn mail pagina.

Dus wachtwoord is wel correct.

 

Terug naar Incredimail en in de instellingen nogmaals het juiste wachtwoord ingevuld.

Resultaat: hetzelfde antwoord --- fout wachtwoord.

 

Kan iemand mij hier mee helpen om dit op te lossen.

Alvast bedankt.

 

MVG

Bektronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bektronics

Misschien eens proberen om je password te typen in een test document en dan selecteren en ctrl + c te doen. Log dan in op je app en plak je password in het deel waar je je password moet invullen. Werkt het dan?

Reageer je even?

Alvast bedankt!

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit niet werkt, kan je eens proberen om incredimail van je computer te verwijderen en opnieuw te installeren. Je kan dit best doen via start> programma' s en onderdelen en daar incredimail te selecteren. Druk dan op delete en volg de aanwijzingen. Na dat je dit hebt gedaan, instaleer je hem weer. Dit doe je hier: http://www.incredimail.com/nl door op de groene knop the klikken en dan te installeren. Reageer even als je niet weet hoe dit moet.

Veel succes!

Mvg

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jonasthegamer.

 

Ik heb Incredimail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mijn pc.

Heb natuurlijk eerst een backup gemaakt van mijn contacten en mijn data zodat ik geen mails of contacten zou kwijt zijn.

De outlook.com identiteiten heb ik verwijderd uit incredimail.

Post ophalen gebeurd nu via mijn  andere e-mail adressen op een normale manier.

 

He terug eens geprobeerd om een outlook.com adres aan te maken.

Ben zeker van mijn e-mail adres en wachtwoord, want dit werkt als ik inlog in outlook zelf.

Resultaat: Negatief.

 

Heb ook geprobeerd om het wachtwoord te kopiëren vanuit een word document.

Resultaat: negatief.

 

Krijg onderstaande melding:

 

Socket Error: 10060, Port: 995, Protocol: POP.Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.

 

 

Ik heb een print screen gemaakt van de instellingen. Zijn deze correct voor outlook.com?

Ik twijfel hieraan.

 

Bekijk even de bijlagen aub.

 

Graag seintje retour aub.

 

MVG

Bektronics

 

Bijlage 1.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden.

Heel raar, maar er treden nu meerdere fouten op ook in een ander e-mail adres van mij.

Hieronder vind je de foutmelding die incredimail mij geeft:

-ERR Authentication failure: unknown user name or bad password. [Error="ProxyNotAuthenticated" AuthResult=0 Proxy=HE1PR0201MB1530.eurprd02.prod.outlook.com:1995:SSL]

Voorheen werkte dit e-mailadres nog prima.

Enkel probleem met outlook.com nu precies ook met live.com.

Begrijp het niet goed meer.

Toch eerst ff scannen op adware en virussen.

Iemand een idee??

Ik hoor het graag.

MVG

Bektronics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bektronics,

 

Toch eerst ff scannen op adware en virussen.

Om uit te sluiten dat malware / virus de oorzaak is van het probleem, voer onderstaande uit:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .
RSIT Logbestanden plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Bekijk ook de instructievideo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moderator.

In bijlage vind u het log bestand zoals gevraagd.

Bijkomende fout vanaf vandaag: kan geen mails meer ontvangen van Xxxxxxx@yyyyy.com, wachtwoord of gebruikersnaam is onjuist.

Via aanmelden via browser kan ik wel met inlog en wachtwoord op mijn inbox geraken. Begrijp het niet goed. Incredimail slaat precies tilt.

Heb al een nieuwe installatie gedaan van incredimail 2.0 NL maar brengt geen aarde aan de dijk.

Heb met antimalwarebyte en Search & destroy een scan gedaan opmalware.

Kwamen resultaten naar boven en heb deze in quarantaine gezet.

Toch nog steeds geen oplossing voor die incredimail.

Graag uw antwoord retour aub.

Vriendelijke groeten

Bektronics.

PS: Aangezien ik geen mails meer kan ontvangen via Xxxxxxx@yyyyy.com gelieve mij te mailen op Zzzzzzz@yyyyy.com.

Alvast bedankt.

PC Helpforum moderator bericht:
ter voorkoming van spam is uw e=mailadres verwijderd.

log.txt

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: Aangezien ik geen mails meer kan ontvangen via Xxxxxxx@yyyyy.com gelieve mij te mailen op Zzzzzzz@yyyyy.com.

Alvast bedankt.

 

@ Bektronics,

Ik zal aan de Website Beheerder uw nieuwe e-mailadres doorgeven.

 

Hoi Bektronics,

 

Ik heb je e-mailadres aangepast naar wat je eerder had doorgegeven. Normaal gesproken zou je vanaf heden dus e-mailnotificaties moeten ontvangen op het nieuwe adres.

 

Ter zijde: je kan ook steeds zelf je e-mailadres gekoppeld aan je account wijzigen via Mijn Instellingen > E-mail & Wachtwoord. ;)

 

Helaas heb ik zelf momenteel niet de tijd om uw log te bekijken. Een collega analyseert deze voor u zo snel mogelijk en helpt uw verder!  

 

Groet,

Mako

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het RSIT logje bekeken en er zijn geen aanwijzingen dat er malware in het spel is maar we gaan toch even nog wat dieper graven.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
resethosts;
resetIEproxy;
{0B65DCC9-1740-43dc-B19C-4F309FB6A6CA};c
emptyclsid;
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.