Ga naar inhoud

administrator wachtwoord


schanulleke

Aanbevolen berichten

post-36879-0-15257300-1465862491_thumb.ppost-36879-0-15257300-1465862491_thumb.pHoi Passer 

 

Het is me helaas niet gelukt. Alles wat ik wil doen op deze pc bv programma 's erop of verwijderen.Dan komt deze melding erop en daar ik weet ik dus het wachtwoord niet meer van en dat hotmaill account bestaat niet mee. Hoe kan ik dit wegkrijgen moet ik er alles afhalen en opnieuw opzetten maar ja heb ook geen opstart cd van windows. Mijn virusscanner werkt dus ook niet meer. Kan ik deze pc dan nog wel gebruiken of niet. Wil hem graag aan de kinderen geven hij is nog goed .Grts Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je plaatjes zijn te klein en blijkbaar niet op de juiste manier geüpload want ik kan ze niet vergroten.

 

Met de post van Stegisoft zet je gewoon windows 10 terug op die laptop.

Als het gewoon de bedoeling is die laptop verder te geven, is dat wellicht de makkelijkste oplossing: terug installeren - bedenk wel dat je dan alle Mijn Documenten en ook je mailgegevens (adressen,...) kwijt bent - maar als dat voor jou geen probleem is, zou ik windows er gewoon terug op zetten.

Is het wel een probleem: kies dan voor 'al mijn gegevens bewaren' (of iets in die zin geformuleerd)

 

Wat denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stegisoft en Passer

 

Die geldige key-code blijft die erin staan in de pc want zoals ik al zei ik vind men cd of andere dingen niet meer van deze laptop. En voor mij is dat geen probleem dat er alles van is van die laptop hier. Ik kan er alle nodige programma's dan opzetten die er nodig zijn. Want nu kan ik niks ermee en ik krijg steeds de melding windows 10 downloaden en druk ik daarop dan komt erop Meld u aan als administrator. u moet u als administrator bij deze pc aanmelden om uw upgrade naar windows 10 te reserveren. En dan niks meer weer dat scherm waar ik men wachtwoord niet meer van weet..

Sorry dat ik jullie steeds lastig val ben nog een beginnelinkske he lol.Grts Bie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.