Ga naar inhoud

TCPIP.SYS - fout bij Windows 10


Jive1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ER zat de lan-driver van Windows 7op mijn pc, die ik namelijk geïnstalleerd heb toen ik met Windows 7 begonnen ben, namelijk PROWinx64.exe. Maar daarmee had ik de fout ook reeds... Heeft het dan zin dat ik die er terug opzet om te zien of die de fout vertoont?

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met jouw moederbord is dat er eigenlijk geen windows 10 drivers zijn voor de geïntegreerde componenten of voor het BIOS en de chipset.
We zullen het dus moeten doen met de drivers voor windows 8.

Je kan beginnen met het BIOS te updaten.
De nieuwste versie kan je hier downloaden.
Neem het bestand BEH6110H.86A.0120.EB.EXE , dat is het makkelijkst om te gebruiken.

Als het probleem niet is opgelost met een BIOS update, kan je ook nog een chipset update doen.
Je kan de nieuwste chipset drivers hier downloaden.
Je hoeft geen rekening te houden met de melding dat er nog een nieuwere versie is want die is niet voor jouw moederbord.

Als er geen problemen zijn met andere drivers, hoef je verder geen updates te doen.

aangepast door kweezie wabbit
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Hey!

IK zag dat u voor iemand die ook PSPIP.SYS-probleem had om

  1. een interne wifi kaart.
  2. een nieuwe usb wifi adapter

te plaatsen.

een wifi-kaart?.... Zou dat bij mij kunnen helpen? IK heb de fout ondertussen nog enkele malen gehad, nadat ik gedaan had wat u me voorstelde.

Die wifi-kaart, is dat een kostelijke zaak, of is dat gewoon een nieuwe printed die men plaatst. Kan ik da zelf doen?

Groeten

Jive1 - Belgium

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wifi-kaart of wifi usb adapter zou een oplossing kunnen zijn.

Een wifi kaart is makklelijk in te bouwen in een desktop.

De prijzen lopen al eens uiteen afhankelijk van het merk en de winkel maar je kan ook op een webwinkel kopen en daar zijn meestal iets goedkoper dan in een echte winkel.

Wifi kaart.
Wifi usb adapter.

Neem best een adapter die 300Mbps aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.