Ga naar inhoud

Foto,s anders bekijken


bernard

Aanbevolen berichten

Ik ben nu overgestapt van windows 7 naar 10 .

Op zich is het mij erg mee gevallen , maar ik heb toch een paar vragen .

Het volgend ,

ls ik foto,s wou kijken dan had ik een mooi groot overzichtelijk beeld .

En nu is dat een betrekkelijk klein beeld volgens mij de weergave van windows live ??????

Ik weet dus niet meer wat ik hiervoor had , maar kan ik wat uit proberen tot ik mijn oude bekend weergave weer zie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal wel heel mooi en goed zijn , maar dat bedoelde ik niet .

Ik had bij windows 7 volgens mij mij iets van :  media player ??

En dat vond ik een prettig beeld .

Ook bij mijn muziek heb ik nu een ander beeld , :  One Drive + Groove.

Dat ging bij windows 7 ook met :Media player dacht ik

Of is dit de ,,Straf ,, dat ik naar Windows 10 ben gegaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bernard

Als aanvulling op het antwoord van nokiaprox, Windows Media Player 12 is op aanwezig bij Windows 10 als het goed is :xd:

Scroll naar beneden bij die link en download wanneer die niet aanwezig is op uw laptop.

Maar ik las ook onderstaande.

Windows Media Player 12 is inbegrepen in schone installaties van Windows 10 en upgrades naar Windows 10 vanaf Windows 8.1 of Windows 7. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te controleren of Windows media player op je computer aanwezig is klik je op start-> Alle Apps. Dan scroll je naar de W en daar vindt je Windows media player.

Of klik op het zoekenicoon naast de startknop en typ in het zoeken venster Windows media player, klik bovenaan op Windows media player.

 

2016-06-26_14h50_20.png

2016-06-26_14h51_42.png

2016-06-26_14h52_23.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jouw foto's betreft die zal je toch nooit met Windows media player geopend hebben.

Misschien met Windows Live photo gallery of Windows Photo viewer? Hoe je Windows Photo viewer terug krijgt in Windows 10 lees je hier.

In windows 10 Vindt je ook Paint terug waarmee je foto's kan bekijken en bewerken.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.