Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik heb op een verkeerde link geklikt en toen is mijn internet is super traag geworden, ik krijg ongewenste advertenties, pop-ups. en google chrome opent allerlei ongewenste tabbladen van websites. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Alvast bedankt.

Ik heb zelf wat wat dingen gedaan, ik ben een leek op dit gebied eerlijk gezegd. Dus ik heb wat instructies gevolgd van websites.

- Heb gescant met Malwarebytes, dit programma heeft een aantal verdachte bestanden gevonden (zie malwarebytes bestanden printscreen).
- zoek.exe uitgevoerd wat in een andere topic is gesuggereerd. 

Kan iemand mij helpen en kijken naar onderstaande bestanden of het probleem nu verholpen is?

Gr,

Sofia 

malwarebytes bestanden printscreen.PNG

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,.

 

Je moet niet zomaar zoek.exe gebruiken die is script gebonden.

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie dat je vele tools al heb gebruikt, hierdoor word het voor mij alleen maar moeilijker wat er allemaal al is verwijderd.

 

Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)